Welke crème gebruiken jullie tegen zwangerschap striae?

https://www.google.nl/search?client=safari&hl=nl-nl&ei=0k6hW6b2ApDasAeZp5KQCQ&ins=true&q=kokosboter+jumbo&oq=kokosboter+jumbo&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.3..0.1593.2190..2429...0.0..1.94.310.4......0....1.........41j0i71j33i160.E2FXm4jA49s#imgrc=Xk41g0x53575KM:
Oke hoop dat deze het wel doet ?
Anders geef ik het op ?

Gebruik er geen, had al striae doordat ik vroeger ziek ben geworden en hierdoor in korte tijd veel groeide, en tijdens de eerste zwangerschap kwam er nog wat bij. 
Nu zie ik alleen dat het weer duidelijker is geworden. 
Heb wel kennissen die voor echt alles kokos olie gebruiken wel de biologische want daar zit geen troep in. Of het werkt geen idee, zal per persoon en per lichaam verschillen. 
Ik smeer alleen de bellycream van de etos soms na het douchen gewoon omdat het lekker voelt en als het erg jeukt de jeuk wat verlicht. 

Ik ben in een jaar of 5 zo'n 30 kilo aangekomen en er was geen streepje te zien. Na 12 weken zwangerschap en 5 kilo lichter door het overgeven, kwamen de eerste strepen op mijn buik. Ik smeer me rot maar vooral om de huid zacht te houden en hopelijk de schade te beperken. Ik wissel PCLE crème en littekencreme van Biodermal af. Heb ook nog een kleine tester van Etos en die pak ik soms omdat de crème wat dunner is. Mijn plan is om na de zwangerschap met de littekencreme te blijven smeren. Écht erin kneden en masseren als het ware. Baadt het niet...... En bovendien zitten de strepen er nu toch al. 

Ik ben gek op pure arganolie. En dan geef ik mezelf daarbij een goede massage. Ik ben gevoelig voor striae, maar tot nu toe valt het best mee! Wellicht door de massage/olie? Wie weet.. Je kan trouwens via fb een proef potje van arganolie krijgen voor euro (incl verzendkosten). Ik vind het heerlijk!

Thanks voor alle tips Dames! Ik ga is even kijken.  Ik heb redelijk wat straie aangezien ik een enorme jojo-er ben. Niet op mijn buik dan, wel op mn heupen.  Nu is alles wel al “weggetrokken” ben ook wel bang dat ik er mee te krijgen krijg. Mja doet je niets aan dan.  
@Noorw haha, zou wat zijn ??

Hoi Smpje,
Hoewel het heerlijk is om je groter wordende buik in te smeren en hiermee ook jeuk te voorkomen door het oprekken van je huid helpt eigenlijk niets tegen de vorming van Striae. Je smeert je opperhuid in terwijl je onderhuids scheurt.
Ook niet teveel aankomen is niet persé een oplossing. Ik ben met 38 weken zwangerschap nu 10 kg aangekomen. Dat is niet veel en toch heb ik een heel lelijke buik helaas.
Ook leeftijd zegt niet alles, ik ben 38 en veel in gewicht gewisseld door de jaren heen. Mijn  kleine draag ik vanaf het begin erg naar voren en dus is mijn huid daar ook flink beschadigd.
Erfelijkheid dan? Mijn moeder had veel last, mijn zus pas toen ze over de 40 weken zwangerschap ging een klein striempje.
Gewoon lekker smeren waar jij je goed bij voelt en afwachten wat je huid doet. En vooral genieten van je groter wordende buik. Wat je allemaal nog gaat voelen is zo bijzonder! Fijne zwangerschap ?

Terug
Bovenaan