Welke draagzak?

<p>Hoi! </p><p>Mijn dochter van 6 weken weegt nu rond de 4 kilo. Ik ben opzoek naar een draagzak voor als ik naar plekken ga waar het iets minder wandelwagenvriendelijk is. </p><p>(Draagdoek lijkt mij ook wel prettig, maar niet als ze groter wordt) </p><p>zijn er tips waar ik op moet letten of leuke en goede modellen? </p><p> </p><p>Bedankt alvast!</p>

Ik had in eerste instantie een draagdoek van little frog maar dat knopen bleek echt niks voor mij! Ik wilde het gewoon snel aan en af kunnen doen, dus de draagzak van little frog gekocht. Het is wel even een investering maar heb geen moment spijt gehad heel erg blij mee. Ivm de kou heb ik ook de draagzak cover van bykay en ook die gebruik ik graag! Klik je zo vast en hij heeft het sowieso warm ?

Hier veel plezier gehad van de beco twilight. Heb mn dochter vanaf 5 weken tot 3de jaar overal mee naartoe genomen. Nu heb ik ook een kokadi flip voor nr 2. Deze is van iets dunnere stof voor in de zomer. Allen met kliksystemen. 
Je kunt ook een paar merken die je aanspreekt voor 2 wkn huren. Kun je ze met je partner en je dochter uitproberen. 
Grtjs nvn

Ik heb de Tula free to grow, op basis van veel goede recensies en ervaringen in mijn omgeving. Kan nog niet zeggen hoe hij bevalt, nog een week of 5 tot onze zoon er is :)

Ik heb de ergobaby adapt. Je hebt verschillende soort ergobaby's. In deze kunnen ze vanaf de geboort zonder insert tot 20 kg. Deze kan op de buik rug en huip. Het grote voordeel van deze vind ik dat je de banden kunt kruisen. En je geen clip in je nek hebt die je vast moet doen. Vond ik lastig. Draagcomfort vind ik erg goed zelf nu met 10kg. 
Hiervoor had ik een elastische draagdoek en een bykay maar als ze zwaarder worden kreeg ik last van mn nek en rug. Nu geen problemen meer.
Succes met uitzoeken. Een goede is het geld waard

Hier een tula free to go.  Ben er zo blij mee..wil niet anders meer. 
Als hij straks wat groter is kun je hem dan ook op de rug dragen. Ideaal. 
Wel even een investering maar ben er heel blij mee. Gebruik het elke dag, als ik met de hond ga lopen.

Terug
Bovenaan