Welke draagzak?

Ik heb de Tula Free to Grow. Vind hem heel fijn en kan je lang gebruiken.
Ik zou wel adviseren om verschillende draagzakken te passen. Zo kan je kijken welke het fijnst zit voor je. 
Draagdoek kan je ook heel lang gebruiken als je een geweven doek neemt. Op de buik, maar daarna(als het te zwaar wordt) kan je je kindje ook zeker op je rug dragen. Vind een doek zelf wat pretiger aanvoelen. Het sluit overal zo mooi aan. Heb wel een consult gehad om goed en ergonomisch te knopen

Het voor de heupontwikkeling sowieso verstandig om een ergonomische draagzak te kiezen. Ik zou je Tula Free-to-grow of Tula standaard aanraden of een ErgoBaby. 
Op Facebook zijn een aantal verkooppagina’s waar goede tweedehands draagzakken worden aangeboden. 

We hadden eerst een draagdoek van Bykay. Heel mooi, erg onpraktisch. Duurt te lang voordat de kleine er goed inzit. Nu een kliksysteen van babyborn. Binnen een minuut zit de kleine erin en ergonomisch voor de ouders. Ook erg belangrijk. 
Kijk vooral wat je zelf prettig vindt zitten en waar jouw wensen liggen...

Ik heb een tijdje Nona draagdoeken in mijn eigen webshop verkocht. Vooral de draagdoeken waarin ook wol wordt verwerkt vond ik erg fijn! 
Het duurde even voordat ik snapte hoe het zat met de maten van verschillende draagdoeken dus ik had zelf een overzicht gemaakt. Mocht je het fijn vinden om te weten of je de juiste maat koopt: https://www.doezzzel.nl/maten-draagdoek/
Veel succes met uitzoeken!

Terug
Bovenaan