Welke draagzak?

Wij hebben een babybjorn.. Alleen nog niet gebruikt want ik ben 35 weken
Bij babypark kan je vaak alle soorten en maten passen, en hebben ze zelfs oefen baby’s van verschillende gewichten

Ik heb ook die van bykay. De 4 way click carrier. Bevalt echt super goed. Kan hem heel makkelijk zelf omdoen en mijn zoontje weegt inmiddels ruim 9 kg maar dragen is nog steeds comfortabel. 
Het is wel een heel persoonlijk iets denk ik. Alle merken die hier worden genoemd hoor ik meerdere goede dingen over, dus je hebt veel keus. Ik zal gewoon een paar draagzakken uit gaan proberen in de winkel. Merk je meteen wat je fijn vindt! 
Succes met kiezen.

Ik heb ook een tula free to grow, prachtig ding. Gebruik nu nog vaker een draagdoek, maar dat kan niet zo lang meer (ze is bijna 6 kilo). Hij is wel prijzig..

Had eerst eentje van Baninni aangeschaft. Was een niet dure en dacht dat het niet veel uit zou maken. Na een half uur kreeg ik al last van mijn rug. Nu een ergobaby en die zitten super fijn. Je betaalt wel wat meer ervoor, maar het is het waard. 

Wij hebben de ergobaby 360, makkelijk in gebruik, zodat mijn vriend en ik het dragen kunnen afwisselen. Ook lang te gebruiken aangezien je zowel op de buik als rug kan dragen. 

Terug
Bovenaan