Welke en hoeveel luiers in huis halen?

Hallo Inge,

Ik gebruik nog steeds pampers. Ik wil echt niet anders. Hier hebben mijn kinderen geen luieruitslag in. Ik zou iedereen nog als tip mee willen geven. Gebruik de eerste maanden newborn luiers. Deze kun je ook in verschillende maten krijgen, vooral als je bv geeft. Deze nemen meer vloeibare ontlasting op.
Verde wil ik iedereen een goede zwangerschap toewensen en geniet ervan voor je het is het voorbij.

Veel liefs Sigrid
Mama van Luna*, Sterre en Luca

Hoi Inge ik ben inmiddels bevallen (5 weken geleden) en ik ben begonnen met pampers en nu weer overgestapt naar eigenmerk C1000 (net als bij de oudste), deze kreeg ik toen door de kraamverzorgster aangeraden, waren toen als heel goed getest door de consumentenbond...gebruik alleen als ze wat groter is en doorslaapt weer pampers voor de nacht....maar die zijn niet zo lekker zacht voor haar

succes met uitzoeken

oja koop niet te vel kleine luiers want die kunnen ze echt maar heel even aan....(bovendien is een nieuw pak zo gehaald.....zonde om ze over te houden)

groetjes yvonne

als je de blije doos hebt, dan heb je genoeg voor de eerste dagen. Een pak luiers is zo opgehaald, dus al extra in huis halen hoeft niet.

onze dame past eigenlijk direct al niet in die eerste maat, nu echt al krapjes. Ben dus heel blij dat ik die iet heb bijgehaald.

Miep

quote: Bernicee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2007 20:52:31'));

Hallo Ing,

Ik heb ook al 5 pakken met Pampers in huis gehaald,heb ik heb advies gevraagt in de winkel en ze kwamen idd uit op pampers(ik heb dus nu new born)luiers 5 pakken alvast klaarstaan ook billenpoetsdoekjes heb ik een hoop in vooraad.

Succes met het kiezen al denk ik dat jij zo n pampers mama zult worden ing.

Liefs Bernice

5 pakken van de kleinste maat? woh wat een enorm slecht advies.
Een gemiddeld king gebruikt geen 5 pakken van die kleine maat,.

Miep

Hoi Inge,

Wij hadden eerst altijd de luiers van de aldi en die waren best goed.
Daarna hebben we luiers geprobeerd van AH huismerk en die zijn super goed.
Die gebruiken we voor onze oudste ook nog steeds. Hij heeft nooit ergens last van gehad (luieruitslag enzo)

Dus deze gaan we voor de 2de ook gebruiken want hij is eigenlijk altijd droog gebleven met die luiers.

groetjes

quote: MammySammy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2007 19:38:56'));

Zoals je ziet, zijn de meningen nog al verdeeld. Ik ben helemaal weg van de etos luiers en vind pampers asociaal duur! Ik heb wel veel mensen in mijn omgeving de bv alleen pampers voor de nacht gebruiken!

Groetjes

Pampers zijn inderdaad duurder, maar je doet er wel langer mee is mijn ervaring. Die goedkopere luiers lekten bij mij sneller door dus er gingen er 1 tot 2 per dag extra doorheen. O ja, die Etosluiers die hebben zoveel luier tussen de beentjes. Dat vond ik niet zo prettig. Maar ja, Inge, het is en blijft uitproberen. Geen enkel merk is geschikt voor elk kind.

Ingeborg

Hoi meis,

Ik zie jou ook overal .

Voor die eerste weken zijn de new born pampers (van pampers dus) echt super fijn. Als ze iets groter zijn dan helemaal in heb begin kun je ook prima de luiers van het Kruidvat en van de Aldi (die zijn ECHT heel erg goed) gebruiken.

Pampers actifit wordt keer op keer getest als beste luier en dat zijn ook echt SUPER luiers.. maar ook wel aan de prijs. Ik wissel deze af met de goedkopere merken maar voor de nacht gebruik ik altijd wel pampers. Die houden het langste droog.

Groetjes F.

Hoi Ing, mijn dochter woog bij de geboorte 3050 gram,is dus licht en bij haar waren de newborns zelfs te groot, dus ik heb 1 groot pak van kruidvat de prematuur gebruikt en daarna overgestapt op pampers toen ze ze eenmaal aankon.
Mijn ervaring is zeker met de spuitluiers dat het niet uitmaakt welke luier...het loopt er vaak finaal langs....sorry!
Maar ze is nu 2 en ik gebruik nog steeds pampers, en heb er al aardig wat uitgeprobeerd.

Succes, Dominique

Terug
Bovenaan