Welke flessen?

Hoi Samiera,

Ik heb de flessen van Nuby gebruikt bij mijn tweede zoon en bij mijn komende dochtertje ga ik ze ook gebruiken.

Ik vind ze erg fijn omdat ze echt goed rekening houden met de ontwikkeling van de baby en zich daarop aanpassen!

Succes met kiezen!

Groetjes, Natasja.
35 wkn zwanger.

Het nadeel van nuby vind ik dat de spenen lang niet overal te koop zijn, waardoor je zo'n zoektocht moet houden soms. Ikzelf heb de flessen van difrax gebruikt omdat die door de vorm en breedte ook vriendelijk zijn voor je eigen handen. Als je kindlang over de fles doet is dat best fijn, want ik kreeg er somsecht pijnlijke stijve handen van. Daarom vond ik de aventflesen ook niks, die zijn zo dik en breed.

Ik heb de flessen van Avent gekocht. Ook omdat ik begin met borstvoedong en de spenen van AVENT 'schijnen' het meest op een moederborst te lijkn. Wil de kleine deze niet pakken koop ik gewoon andere! Tis toch een grote zoektocht straks volgens mij!

Succes

X Saskia

Hoi,
Ook ik ga al weer voor de derde keer voor de AVENT flessen.
Die zijn makkelijker te vullen door de grotere opening, en ook beter te reinigen.
Spenen trekken nooit vacuum, en dus krijgt je kindje geen overtollige lucht binnen.
Ik heb via mijn werk al heel wat flessen gezien, en gebruikt, dus weet voor mezelf wel wat ik fijn vind.
Met het vasthouden heb ik geen probleem ondervonden, ook niet als het langer duurt..
Succes, en gewoon uitproberen..
Groet R

Hoi,

Ik heb een hele goede ervaring met de flessen van Dodi (bij Kruitvat enz. te koop). Ik had ze gehaald op aanraden van de verloskundige, en vond ze echt geweldig!

Hoi hoi,

ik kan je de flessen van difrax aanraden. Dat zijn een beetje gebogen flessen met een ventiel aan de onderkant. Dat ventiel kan je strakker en losser doen, zodat je kindje meer of minder binnen krijgt. Vaak zuigen kinderen aan het begin, als ze honger hebben, heel hard en wordt dat later, als de ergste honger over is, minder. De onderkant kan van deze flessen af, zodat je ze heel goed kan schoonmaken. Verder zou ik geen driestandenspeen gebruiken. Wat een flutdingen vind ik dat. Mijn jongste zoon heeft tot hij met negen maanden overstapte op een tuitbeker, een speen gehad voor pasgeborenen. En dat beviel prima.

groetjes van marloes

Ik heb ook goede ervaring met de dodiefles, mijn dochter pakte de avent fles niet goed. De speen van de dodie is lekker soepel. Op het kdv waar ik altijd gewerkt heb gebruikte we ook dodie, tenzij ouders zelf hun flessen meenamen. Mijn collega's hebben hier goede ervaringen mee.

Gr Christa

Ik vond die 3standenspenen ook helemaal niets. Bij difrax kun ja na een maand of 3 overstappen van de s-speen op de m-speen. De opening is dan iets groeter en dat werkt prima. Ik zet die difraxflessen ook gewoon in de vaatwasser, doordat je de onderkant eraf schroeft kan alles los in de vaatwasser en wordt het ook goed schoon.

Terug
Bovenaan