Welke flessen?

Hoi,

Volgens mij maakt het allemaal niet zo heel veel uit. Ik koos (en kies wederom) voor AVENT. Goede spenen, en brede flessenhals voor het poederscheppen, inschenken en schoonmaken. Zien er ook lekker "no-nonsens" uit, maar da's persoonlijk. Voor de borstvoedende onder ons: prima handkolf ook!

Gr,
Maria

Hoi hoi,

ik kreeg zojuist het boekje van Wij jonge ouders en daarin staat dat ze bij Prénatal de Difrax startersset nu voor maar 24.99 hebben. Groetjes van Marloes

Hoi Samiera,

Ik ben ook op de 9 maanden beurs geweest en heb daar een goede indruk opgedaan van de flessen van B free. In de folder staat dat deze flessen worden geadviseerd door artsen. Er ontstaat geen vacuum in de flessen dankzij een speciaal systeem. Verder bevat de fles inderdaad geen Bisphenol A, zoals een mede-forummer al zei. Verder zit er nog een kleurindicator in de fles. Als deze van paars verandert in roze weet je dat de voeding warmer is dan de aanbevolen temperatuur van 37 graden.

Uiteindelijk moet ik wel bekennen dat ik gisteren een startersset heb gekocht van Avent, simpelweg omdat ik hier ook goede verhalen over heb gehoord en ze makkelijk te verkrijgen zijn. Die fles van Bfree heb ik nog nergens gezien.,

Succes met het maken van je keuze,
groetjes M a r i e k e

Terug
Bovenaan