welke flesvoeding vanaf de geboorte kiezen

hoi!

Nee hoor, sorry het was eigenlijk een grapje...
Ik heb ook vaak eindeloze discussies gelezen hierover, dus iedereen:
je hoeft niet te reageren...

groetjes Linda
 
maar je hebt wel gelijk!!! Ik denk dat al die verschillende merken weinig verschil uitmaken qua kwaliteit, alleen de prijs is anders. Wil je echt het allerbeste voor je kind, dan zal je toch echt borstvoeding moeten geven, al is het maar een paar weken. Lekker goedkoop en echt gezond. Ik weet dat het echt heel pijnlijk kan zijn, maar je moet er ff doorheen. Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven en was blij toen ik overging op nutrilon, want ik had ineens zoveel vrijheid (iemand anders kon voeden en ik kon weer alles eten!!!) Toch is die band die je creeert met je kindje dmv borstvoeding onbeschrijfelijk en ben ik blij dat ik het toch gedaan heb. Bij de volgende ga ik het weer doen, maar dan waarschijnlijk niet zo lang, een maand of 2 ofzo, om ze die goeie start te geven. Toch heb ik nix tegen mensen die gewoon gelijk met de fles beginnen. Ik heb zelf 30 jaar geleden ook nooit borstvoeding gehad en toen was de kwaliteit niet eens zo goed en ik ben toch een gezonde baby geweest.
Haha, dus toch een kleine discussie, maakt niet uit toch?

gr. Daphne
 
quote: MA schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-10-2006 20:34:39'));

Hallo allemaal
Ik ben nu 37 weken zwanger en weet zeker dat ik geen borstvoeding ga geven. Met welke fvoeding kan ik het beste beginnen. Er zijn zoveel soorten en ik moet toch wat in huis hebben. Gr Bianca



Volgens mij was de vraag van Bianca: "Met welke flesvoeding kan ik het beste beginnen?" Toch vreemd dat mensen reageren dat BV het beste is terwijl Bianca duidelijk aangaf geen BV te willen geven. Typisch een voorbeeld van ongevraagd advies.

Bianca, ik denk dat er geen slechte flesvoeding bestaat. Het is maar waar jij waarde aanhecht en of er allergie in de familie voor komt. Is er allergie in de familie dan zou ik beginnen met hypo allergene voeding. En anders maakt het niet zoveel uit. Kevin was gelijk begonnen met Nutrilon standaard 1. En hij doet er prima op. Het is duurder dan Kruidvat maar ik geloof niet dat Kruidvat "slechter" is. De reden dat Kevin nog steeds Nutrilon standaard 1 heeft, is omdat ik niet onnodig wil overstappen omdat hij gewoon het prima doet.

Veel succes met het maken van je keus en ik ben erg benieuwd wat voor en merk je gekozen hebt....

Liefs, Loekie & Kevin vandaag 5 maanden oud!!!
 
Hoi,

Ik heb ervaring met een kindje dat koemelkallergie heeft en ik zou zeggen, als er allergieën in je familie zit, zou ik met een hypo allergene melk starten. Ze zijn wel iets duurder dan de gewone melk, maar het bespaart je veel leed, geloof me maar.
Anders eens aan je ha vragen?

Veel succes, grtjs, Bea
 
Hallo , mijn zoontje is nu bijna 4 weken oud , we zijn begonnen met de gewone flesvoeding van Kruidvat,  en dat ging redelijk,  hij spuugte regelmatig bij anderhalf week oud toch maar naar de huisarts geweest en op advies overgestapt op de A.R van Kruidvat.  Het spugen stopte gelijk maar hij heeft nu erg dunne luiers , gewoon waterig dat hij in seconden tot aan de nek toe onder zit . Weer huisarts en die had over dat aan voeding kan liggen en dat ik andere voeding moest gaan proberen.  Heeft iemand advies welke voeding nu te gebruiken ? Alvast bedankt 
 
Terug
Bovenaan