Idd uitproberen welke jouw kindje pakt 😉
Koop er gewoon 1 van Bibs, 1 van Difrax en 1 van Avent. Zo heb je genoeg keuze en zo kun je uittesten welke jouw kindje het fijnst vindt.
Mijn oudste had de difrax en dat zijn echt fijne spenen. Alleen als newborn paktte ze ze nog niet zo goed. Bibs bestond toen nog niet. Voordeel van difrax vond ik dat er vanaf 18 maanden een 'harde' speen is, die ze onmogelijk kapot kunnen bijten. Ideaal voor dreumessen en peuters.
Mijn jongste is nu 21 maanden en heeft de bibs. Voordeel is dat ze die als newborn al goed pakte, maar nu ze ouder wordt vind ik ze onhandig. Ze gaan snel stuk, ze zuigen ze namelijk groter en dan worden ze plakkerig en zacht en dan wil ze ze niet meer. Ik koop best vaak nieuwe en bij difrax kocht ik nooit zo vaak nieuwe spenen, die gingen veel langer mee. En bij Bibs bestaat er geen peuter variant. Wel een 'maat 3', maar deze is extreeeeem veel groter dan 'maat 2' en die weigert mn dochter ook.
Met een pasgeboren baby denk je daar nog niet zo over na, maar als ik dit van tevoren wist, had ik geen bibs gekocht maar gewoon weer Difrax of Avent...