Welke fopspeen?

Hier hetzelfde. Helemaal in het begin een fortuin aan allerlei spenen uitgegeven, en pas na 6 weken ofzo lukte de Bibsspeen eindelijk. Daar zijn we bij gebleven. Nu 12 mnd oud, en nog steeds. Wij hebben het probleem met dat ze steeds stuk gaan (nog) niet. Overigens gebruikt ze nu zelfs een puzzelstukje met knopje als speen, dus ik denk dat ze nu gewoon alles zou pakken ?

Uitproberen, ik had veel spenen in huis gehaald. Mn dental zag ik (wist ik veel, ze zagen er leuk uit haha). Het zuigen en in zijn mondje houden was lastig, dus een natural gekocht. Dit ging heel goed! Zijn neusje werd bedekt door veel spenen dus echt gezocht naar een mini speen met uitsparing voor de neus. De avent met appel de eerste maanden en diffrax zijn het geworden en gebleven.

Ik gebruik voor mijn kleine de BIBS sinds geboorte. Ze is nu 16 maanden.
Heb ze toevallig gisteren besteld bij Baby Luxury voor 3.49

Wij hebben gewoon 1 zo'n speentje gekregen in een babybox en die gewoon gebruikt. Ging gewoon goed, en verder ook niet over nagedacht welke we moesten gebruiken, dus gewoon bij hetzelfde type gebleven (wel af en toe een maatje groter gehaald). Was een difrax speen. Hij is nu 14 maanden en we hebben tot nu toe 1 kapotte speen gehad.

Ooit per ongeluk een glow in the dark speen van gekocht, maar dat kan ik echt aanraden, fantastisch als de lamp niet aan hoeft om de speen die 's nachts kwijt is te zoeken, hij vind ze ook (relatief) makkelijk zelf terug nu we die hebben voor 's nachts. In het begin kunnen ze dat natuurlijk nog niet, maar als ze zelf kunnen rollen en dingen vastpakken is dat wel echt praktisch.

Ik zou even kijken naar je kindje.. mijn zoontje van bijna 1 moet vanaf zn geboorte helemaal niks van een tut weten. Ook met slapen niet. Heb diverse geprobeerd maar hij wil t niet. Hij heeft overigens ook niet echt de behoefte aan een vaste knuffel..

Terug
Bovenaan