Welke kant gaan die van jullie op?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wat een leuke leeftijd hé? Het zijn al echt van die kleine mensjes, wat ik vooral heel leuk vind is dat al die ukkies zo individueel ontwikkelen. Was laatst bij een vriendin die ook een meisje heeft (drie weken jonger), en die ontwikkelt zich zoooo anders,  is heel erg bezig met sociale aspecten. Als haar moeder een ander kindje teveel aandacht geeft, reageert ze daar echt op. Heather heeft echt nog niet door dat ze dan wel eens jaloers zou kunnen worden, maar is de hele boel aan het verkennen. Ze klimt, klautert en kruipt.

Wat doen jullie kindjes eigenlijk, kwa ontwikkeling?

Groetjes, KT

Hoi KT,

Floris is ook meer van het ontdekken. Hij tijgert zich suf door de kamer heen (wat een conditie heeft dat ventje!). Hij is ook helemaal in z'n sas als er veel mensen zijn. Lekker beetje uitsloven enzo.

Ik vind het ook wel erg grappig om te zien dat Floris een heel ander kind is dan Sophie. Sophie kon je gerust ergens neerzetten en een uur later zat ze er nog heerlijk te tutten met d'r beestjes en boekjes.

Groetjes Femke

Chloë begint nu een beetje haar eigen kunnen te ontdekken. 2 dagen geleden is voor het eerst in kruiphouding gaan zitten en nu blijft ze dit doen!
Dus er is nog hoop..

Verder houdt ze heel erg van drukte en dan het liefst andere kinderen, vind ze geweldig.
Ze wil wel graag aandacht, maar geeft eerder een gil om dit te krijgen, dan dat ze gaat huilen.
Ook ik ze erg vriendelijk en lacht ze heel veel.
Dat is een groot verschil met de oudste; die was vrij stug als baby en kon je echt zo aankijken; "Je kan op je kop gaan staan, maar lachen doe ik toch niet!"
En dan nog het puntje dat Chloë een stuk feller is, zoals al eerder gezegd; ze wordt snel boos en beleeft alles wat heftiger. Gaat bijv helemaal beven als ik wat afpak en gooit zich snel onderuit..
Sil

ook robin is bezig om alles te ontdekken en sjeesd echt de hele kamer door, en de katten zijn ook een 'hot' item, die rennen dus ook de hele kamer door hahaha.
sinds een paar dagen zit hij ook in de kruip houding, weet alleen nog niet hoe hij vooruit moet dat wordt dan een mengelmoesje tussen tijgeren en kruipen, echt komisch om te zien.
verder is robin ook zo  dat hij eerst de kat uit de boom moet kijken, voordat hij wat los komt. al moet ik zeggen dat dat al wel wat minder wordt.

gr danielle

Wat leuk dat Chloë wil gaan kruipen. Gaat helemaal goedkomen

Thomas durft alleen nog maar op het zachte kleed te kruipen. Op het laminaat komt ie liever niet. Verder kan hij heel driftig worden (soms heb ik geen idee waarom). Hij wordt dan knalrood en kijkt heeeeeel boos. Zo komisch.
Verder zit ie naar anderen te lachen zolang ze op afstand blijven. Zodra iemand (een vreemde)  te dichtbij komt gaat Thomas huilen.
Pas waren we bij een schoonzus die haar dochter de borst gaf en hoewel zij toch echt op behoorlijke afstand zat, wist Thomas zich geen houding. Hij keek ernaar en ging toen huilen. Dan keek hij even weg en stopte met huilen. Maar om de een of andere reden trok het toch wel want dan keek hij weer en ging dus ook weer huilen en dat duurde maar door. Zo gek. Hij heeft zelf ook bv gehad maar dat is alweer 4,5 maand geleden. Of hij zich dat nog herinnert weet ik niet, maar hij kon het niet goed verdragen. Ik hoop trouwens niet dat dit nu weer iets losketent over bv/fv. Dat is dus niet de bedoeling.

Maar vreemd is het wel van onze Thom

Groetjes Ida

Oh Ida, ik moest wel een beetje lachen om je verhaal over Thomas!
Wie weet wat hij denkt bij het zien van de borstgevoede baby.
Ik denk dat het gewoon vreemd is voor hem en dat hij daarom zo reageert. Het is tenslotte niet iets wat hij dagelijks ziet, denk ik.
Chloë heeft dat ook met bepaalde dingen; ik had gisteren schoentjes voor haar gekocht en wilde ze aandoen. Toen ze ze zag begon ze te huilen, dan draaide ze haar hoofd om en was het weer goed. Maar elke keer als ze haar schoenen zag, ging haar lipje trillen.
En het waren zulke lieve, lila schoentjes met bloemetjes...zucht...
Maar zij vond ze blijkbaar niet mooi!
Sil

Ja, da's ook zo'n reactie ja. Echt maf om te zien. Je zou zeggen, kijk dan niet als dat zo moeilijk is, maar blijbaar "moeten"ze toch gewoon kijken, ofzo

Welke kant gaat B'Elanna op????
uhhhh nou... de verkeerde!!!  alle kanten als het maar van ons af is! hahaha..
Ze crossed door heel de kamer, staand en kruipend.. denkt zich te kunnen verstoppen onder een handdoek een \lege doos oid... en is er dan heilig van overtuigd dat wij haar dan niét zien!! en lachen joh onder die doos/handdoek!!! hahaha.. en uiteindelijk kiept ze dan om van de slappe lach!!!

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan