Welke kant gaan die van jullie op?

echt om van te smelten op het moment.. hahaha,
Maar ik heb hhet idee, dat als kindjes iets zelf niet zien.. dat het ook er niet is of niet gebeurd.... is bij die voorvallen die jullie zelf noemen ook!! hjaahaaha als ze weg kijken is het dus goed, want dan is het weg!!!

Heather kan dus niet tegen pluchenbeesten die geluid maken. Kijkt ze ook naar met een blik van ´wát is dát?!? ´ en dan zet ze het op een brullen. Heel bizar... De stofzuiger is ook niet favoriet... Heeft ze van haar moeder.

Debby, die van jou loopt echt kilometers voor op die van ons hé. Zo bizar om te lezen, verstoppen... Wij zitten hier nog midden in het kiekeboe-tijdperk.

Groetjes, KT

De stofzuiger is hier juist weer wel favoriet!
Als ze wat aan het jengelen is, ga ik vaak stofzuigen, dan is ze stil!
En zo doe ik ook nog eens wat!
Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-08-2007 09:34:54'));

De stofzuiger is hier juist weer wel favoriet!
Als ze wat aan het jengelen is, ga ik vaak stofzuigen, dan is ze stil!
En zo doe ik ook nog eens wat!
Sil

Heeft ze van haar moeder?

KT

hoi hoi

linsey tijgerd de hele kamer door maakt alles open wat niet mag zit overal aan wat niet mag, maar ja dat is het leukste natuurlijk. jaagt de honden de kamer door, waardoor ze de slappe lach krijgt. ze probeerd te kruipen, praat je de oren van de kop (met geluiden dan). probeerd te staan via ons kan ze het al wel maar ze kan zich nog niet aan bv de box opterekken.
bij andere is ze in het begin een beetje de kat uit de boom kijken, maar als ze gewend is dan gaat ze los. en wil ze eigenlijk wel alle aandacht.
en met andere kinderen spelen vind ze prachtig.

groetjes danielle  

Terug
Bovenaan