Welke kinderwagen hebben jullie gekochtof hebben jullie van de vorige?

A

Anoniem

Guest
Ik ben wel nieuwschierig welke kinderwagen jullie hebben voor de baby.Ik heb een quinny nog van mijn zoontje met een kiddyboard voor mijn zoontje.

Ik heb een mutsy 4 rider, een lime groene met alle accesoires erop en eraan en een maxi cosi (skydiver)erbij met tussenstukken zodat je die ook op de mutsy kan zetten (alhoewel ik dit voor langere stukken, langer dan 1 uur bv) zielig vind, lekker in de kinderwagen slapen is toch veel lekkerder? ook parasolletje en luiertas erbij gekregen, twee regenschermen (eentje voor kinderwagen, ander voor buggygedeelte zeg maar) nu nog muskietennet voor kinderwagen   en dan zijn we klaar :)

Hoi,
Wij hebben de Qiunny Buzz. We zijn benieuwd hoe die gaat bevallen, we horen veel verschillende geluiden. Maar het leek ons een hele handige wagen, lekker licht en heel compact.
Grts!

hoi

hier is een mutsy urban rider 4 wiel
die hadden we al gekocht voor onze zoon (5jr)
hij bevalt prima.

voor hier bij huis (wij wonen op een boerderij) heb ik een Quinny joggerplus
een prima bakkie waar de beeb lang in kan liggen.
deze hebben we tweedehands op de kop getikt toen onze dochter(1,8jr) 3 weken was.

sas(33w1)

Wij hebben ook de Quinny Buzz gekocht. Ik heb er vooral positieve geluiden over gehoord, dus we zien het wel! Ik vond hem erg makkelijk in te klappen en compact mee te nemen. Wij hebben een grote gezinsauto (lease), dus dat is geen probleem, maar  ik heb zelf ook nog een Nissan Micra, dus daar moest-ie ook in passen!

NathalieMS
(30 w+5)

Ik heb van mijn dochter (2,5 jaar) een Quinny Freestyle 4XL. Beviel heel goed en er is al aardig wat mee afgereden. De maxi-cosi kan er ook op, maar heb daarover ook een Maxi-Taxi, 2e hands gekocht op Marktplaats.
Oh ja, heb een paar weken geleden alles van de kinderwagen gewassen. Tot de matrasjes aan toe. Ziet er allemaal weer prima uit.

Groetjes Nathalie

hoihoi...

ik heb ook de quinny freesltyle 4xl... en vind hem supermooi heb hem voor 50 euro gekocht...tweedehands er hebben 3 kinderen in gelegen hij is 3 jaar oud ziet er als nieuw uit alleen een stukje rubber eraf van   t handvat dus ben blij dat ik een goede goedkope wagen heb kunnen vinden vind de prijzen wat dat betreft echt hoog voor zon korte tijd dat ze erin ligt...

liefs miranda
32 wk

Wij hebben een Mutsy 3-rider gekocht voor deze baby, deze kon relatief klein ingevouwen worden en de afstand van de wielen was het kleinst. We rijden een Audi A4 op gas, dus hadden rekening te houden met de beperkte kofferbakruimte. Van mijn andere twee kinderen hebben we nog een wagen van Teutonia, niet meer geschikt voor dagelijks gebruik maar wel voor bij mijn ouders.

Groetjes, Manon 32w3d.

Terug
Bovenaan