Welke kinderwagen hebben jullie gekochtof hebben jullie van de vorige?

Wij hebben via-via een gebruikte bugaboo overgenomen. Als het goed is krijgen we die deze week.

Wij hebben een rode Mutsy Urban Rider (4 wielen) via Marktplaats gekocht. Die is voor één kindje gebruikt, maar volgens mij hebben ze em niet veel gebruikt want de "sprietjes" zitten nog aan de banden.

Ik heb echt superzin om straks lekker achter die wagen te lopen... Hopen dat het weer in het najaar een beetje meerwerkt...

Wij hebben nog een mutsy 3-rider van ons zoontje, maar hebben nu ook een 4-rider met duo-seat aan geschaft, helaas mag de duo-seat (dus voor 2 kindjes) niet op de 3-rider.
Deze 4-rider komt gewoon standaard in mijn auto als ik alleen wag ben en als we samen zijn dan gebruiken we gewoon de 3 rider.

Wij hebben een bugaboo cameleon besteld,
in zwart/ antraciet    
licht in gewicht en stabiel op klinkers.
en grote opergzak waar genoeg in kan.

we hebben bewust gekozen om geen adapters
erbij te kopen voor maxi cosi.
omdat ze daar niet te lang in mogen liggen.

groetjes bianca 32+5

wij hebben de quinny Buzz gekocht. kleur Juice.. Lekker fel!!!

Daar zitten al de adapters bij voor de maxi cosi. Alleen is dat voor het nieuwe model, en wij hadden nog het oude model van onze oudste (helaas heeft de kinderwagen van toen, een x adventure, het niet overleeft. wat een rotwagen was dat zeg!!!) Dus bij mij kan de maxi cosi ook niet op de kinderwagen.

Hoi! Ik geloof dat ik de enige ben tot nu toe, maar wij hebben een "Urban Jungle" besteld (One tree hill), een stoere driewieler met luchtbanden en schijnt kwalitatief heel goed te zijn...was wel lastige keuze maar uiteindelijk gekozen voor drie wieler omdat we er ook veel mee willen wandelen in het bos en de duinen. In de stad is ie ook wel weer erg wendbaar..nou ja, afwachten maar!

Wij hebben de Quinny speedi red flame gekocht, 3 wieler.
incl. de dreami, maxo cosi, en de buggy.
we hebben er alle acc. bij gekocht, incl. de red flame luier tas.
afgelopen weekend hebben we hem opgehaald, en kan niet wachten om
straks met de kleine te wandelen.

Hoi,

wij hebben de mutsy4rider,kleur light olive.Wij zijn er heel erg blij mee.Maar ik vroeg me af,of je er geen regenhoes bij hoort te krijgen,want die zat er namelijk niet bij???Wie heeft hier ervaring mee?Want voor 630 mag je toch wel wat verwachten?

groetjes alicia

Terug
Bovenaan