Welke kinderwagen hebben jullie gekochtof hebben jullie van de vorige?

Wij hebben de mutsy4rider, kleur college lime.

Alicia, ik heb toen wij hem kochten gevraagd of er een regenhoes bij zat en zij gaven
aan dat deze er niet standaard bij zit. Je hoeft voor een Mutsy ook blijkbaar niet een
speciale maat te hebben. Je kunt gewoon een standaard regenhoes kopen.
(Zelf moet ik hem nog even kopen en ik koop dan ook gelijk zo'n muskietennet, misschien handig als je buiten ergens zit, dan kan die over de kinderwagen heen en kunnen al die vervelende beestjes niet bij je kindje)

Groetjes Elise

Wij hebben de Koelstra Flexxo gekocht in aqua blauwe kleur. Vinden we voor zowel een jongen als meisje wel stoer!! En een driewieler vinden wij wel lekker sportief.

Groetjes!

Ik zit net even te kijken en zie dat ik had gezet dat we de Mutsy4rider hadden gekocht, maar het is de Mutsy Urban Rider. (Tsja, het is verwarrend in kinderwagenland).

Groetjes Elise

quote: ukkepukbroerse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-07-2007 17:25:51'));

Hoi,

wij hebben de mutsy4rider,kleur light olive.Wij zijn er heel erg blij mee.Maar ik vroeg me af,of je er geen regenhoes bij hoort te krijgen,want die zat er namelijk niet bij???Wie heeft hier ervaring mee?Want voor 630 mag je toch wel wat verwachten?

groetjes alicia

ZIt er inderdaad niet standaard bij, wij moeten ook nog muskieten net ernaast bestellen, regenhoezen hadden we al erbij gekocht.

Wat ik vreemd vind ik dat ik iedereen tegenwoordig met een maxi cosi zie lopen (met onderstel van wat dan ook) echt soms uren liggen ze erin...
Ik vind dat altijd zo zielig zeker als ze nog zo klein zijn, lekker slapen in de reiswieg is toch veel lekkerder? wie vind het ook zielig? of ben ik de enige?

wij hadden voor ons zoontje de quinny freestyl 3xl en waren er heel tevreden over.

we wilden een robuuste wagen omdat we 2 honden hebben en dus regelmatig in het bos wandelen en ook georganiseerde wandelingen meededen. ook gaan we vaken naar modeltreinbeurzen ( mijn man heeft een modeltrein hobby en ons zoontje thomas de trein) dus die wagen heeft wel wat km gemaakt. we hebben dan ook lang getwijfeld of we een kiddyboard zouden pakken of een dubbele wagen. maar aangezien we vaak de hele dag erop uit gaan en ik s'middags met de kids de honden moet uitlaten.
hebben we gekozen voor een dubbele wagen. want 2 honden, een kinderwagen en een dreumes/peuter op een kiddyboard langs een redelijk drukke weg zag ik niet zitten.

we hebben gekozen voor de x-adventure duo. in lime groen ( lekker flitsend)
ik kan er een losse reiswieg inzetten. we hebben voor deze gekozen. aangezien de oudste straks 2 is en dan toch steeds meer gaat lopen, verwachten we er niet heel lang gebruik van te maken. en het is toch een robuuste wagen, makkelijk in te klappen en vrij compact voor zo'n dubbele wagen. en ook qua prijs heel aantrekkelijk.
de quinny houden we ook aan, voor als we ergens zijn waar de oudste gewoon kan lopen dan kan de kleine in de enkele wagen. of als een van ons met een kind erop uit gaat.

Wij hebben een Bugaboo Cameleon gekocht en dan helemaal in rood. Dit vonden we zelf mooier dan in twee kleuren, vooral omdat de datails toch al zwart zijn. We wisten toen nog niet dat het een meisje werd. Anders had ik wel graag een roze gewild, maar mijn man ziet zichzelf niet achter een roze wagen lopen :)
We hebben ook alle accesoires erbij gekocht en een Maxi Cosi. Hoewel we zelf geen auto hebben is die wel heel handig voor als ze met Oma mee gaat, en ze heeft hem nodig om van het ziekenhuis naar huis te komen.

hoi ponyvile,

ja idd dat heb ik ook, je ziet echt zoveel mensen in
de stad lopen met de maxi cosi erop.
en ik denk niet dat ze dan maar 10 minuten in de stad lopen!
echt slecht toch voor zijn/ haar ruggetje....
kind mag toch maar 1,5 uur erin liggen.
wij hebben express geen adapters erbij gekocht bij de wagen.
maxi cosi is ook een autostoeltje en toch niet een onderdeel van
wandel wagen! ik vind het af en toe echt zielig!
maak me hier misschien te druk om..

groetjes bianca 37,3 wkn.

wij hebben de quinny speedy sx pappillon. We wilden eerst voor de X adventure gaan.
Maar die werd ons in de winkel afgeraden omdat die snel stuk zou kunnen gaan.
En deze vind ik eigenlijk ook wel erg gaaf!

Ik verbaas me ook over mensen die veel met de maxicosi op de wagen of waar dan ook op lopen.
Maar het scheelt natuurlijk werk, dan hoef je alleen t onderstel mee te nemen en niet de hele bak waar t kind in moet liggen.

Het is inderdaad niet super goed voor t ruggetje voor kindje, maar ze raden t ook af om dat je kind geen houding kan kiezen. Het ligt heel vast en heeft totaal geen bewegingsvrijheid in een maxicosi. Dus t is gewoon niet goed voor de motoriek.

Terug
Bovenaan