welke kinderwagen nemen/hebben jullie?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik twijfel zelf tussen de quinny speedy,de buzz een urban jungle en de bugaboo.
Mn vriend vind de bugaboo helemaal geweldig maar ik vind m iets telaag..verder lijkt t me een fantastiche wagen..
wat is jullie ervaring? twijfelen jullie ook nog? of weten jullie al precies wat jullie willen?
Ik hoor t graag

groetjes Tine

hoi

ik heb een advanture wagen hij is niet zo grof en het is een 2 in 1 en heb zelf de maxi cosi erbij gekocht en een adapter om de maxi cosi op de wagen te doen maar hoe dat werkt??? pff nog niet uitgeprobeerd jay_jm

He hoi,

wij hebben de buzz, nu hier staan, voor ons kruimeltje.
Ik ben in maar uitgerekend.

Bij ons gaf de doorslag welke heb beste in de auto pasten.

dat is dus de Buzz geworden.

Vindt zelf de bugaboo te laag en niet mooi.
urban jungle vond me partners niet lekker rijden, en niet goed op hoogte.
speedy, paste niet in de auto.

gewoon een paar keer mee gereden en met de as opa en oma's ook een kkker gereden omdat zij ook moesten snappen hoe die in en uit elkaar moet.

succes Barbra

hoi,

ik heb zelf de x-adverture gkocht

vind het een mooie, degelijke en soepele wagen

rijdt lekker en is een 3in 1  

ook ik vind de bugaboo veel te laag en dus niet mooi

succes ermee

groetjes moekje  

o ja erg belangrijk

ik heb er namelijk opgelet omdat het een 3 in 1 is   dus ook een buggy dat bij de buggy stand de rugleuning zo goed als rechtop kan , dus verstelbaar

omdat als ze ouder worden ze graag rechtop zitten om alles te kunnen zien ,
en bij moeheid lekker achterover willen liggen

succes verder

groetjes moekje

hoi hoi
ik zit erg te denken om de xadventure tenemen.
wat ik mij af vroeg is de kinderwagenbak lekker ruim?
vindt het erg leuke wagens,
mijn broer heeft de bugaboo wel erg duur maar als je in een bosrijke omgeving met duinen woont is zo,n bugaboo een uitkomst.het heeft zijn geld goed opgebracht.
groetjes Arjanne

Hoi,

De bugaboo vinden wij net een poppenwagen dus die  komt er bij ons niet in.

Wij vonden het het belangrijkst dat de wagen lekker rijdt, makkelijk is in te klappen en degelijk is. De uitslag....de urban jungle. Let er wel op dat 'ie in de auto past!! En de maxi cosi adapter is ook niet 1 van de

Geen moment spijt van gehad. Een lekker stoere wagen die ook leuk staat bij een man.

Succes met kiezen!

Pekkie, 28 wkn.

wij hebben de maxi-cosi speedy sx. volgens mij is dat dezelfde als de quiny, weet het niet zeker. ik heb de wagen gekocht eind 2004. voor mijn dochter die is feb. 2005 is geboren.
het is ook en drie in 1. op zich een goede wagen. alleen het enige nadeel wat ik er van vond is dat bij de buggie gedeelte de riempjes erg los zitten. en de zit stand niet ver genoeg naar voren kan. voor de zit stand gebruikte ik een spanband.

de adapter kon ik zowel voor de kinderwagenbak en voor het autostoeltje gebruiken. en dit werk prima.

nu de tweede op komst is gebruik ik deze wagen weer.

succes met je keuze.

groetjes henny

Terug
Bovenaan