welke kinderwagen nemen/hebben jullie?

Hallo dames,

Wij hebben gekozen voor een Topmark een zwarte. (cadeautje van mijn schoonouders).
We wilden eigenlijk een mutsy 3 in 1 maar hebben toch voor deze gekozen 2 in 1. En we hebben er een zwart/grijze maxicosi bij gekozen, die past er ook op.
Hij is niet te groot en heeft ook niet van die grote wielen. We zijn er erg blij mee.
Nu de tijd begon te dringen moesten we echt een keuze maken en dit lijkt een hele goede keus te zijn geweest.

Groeten,

Marge 34 weken

Hoi,

Ik vind zelf de Bugaboo helemaal super!
Mijn man vind het een raar model...haha
Alleen jammer dat hij niet in het Donkerblauw te koop is!
De kleur bauw waarin hij wel te koop is vind ik iets te licht.
Maar de kleur stelling Camel- Orange is ook super!

Ik moet me nog wel even over de kinderwagen laten voorlichten, maar in eerste instantie komt deze als mooiste uit de bus.

Nu mijn man nog even overhalen..
En trouwens : hij kiest altijd de auto`s uit waarin wij rijden dus...

Liefs Nakomertje

Hoi,

Wij twijfelden ook tussen de bugaboo en de Quinny Buzz. Het is uiteindelijk de Buzz geworden, kan niet wachten totdat 'ie komt. Wij hoorden van een aantal mensen dat je de bugaboo niet zo lang als buggy kon gebruiken omdat die dan wat kleiner is. Daarom hebben wij de bugaboo niet gekocht want hij is wel duur en dan wil ik er een poos plezier van hebben!!

Groeten!

Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie reacties...echt top...
maar ben er nog steeds niet uit....hahaha
Ik vind het echt heel moeilijk....naar wat iets kost kijk ik niet echt..als tie maar goed is denk ik zo..
Vooral omdat ik er echt heel veel mee gaat lopen...ik denk per dag tussen de 3 en 5 km.(woon aan de buitenrand van t dorp) daarom   moet t echt een hele goeie stevige wagen zijn...twijfels..twiijfels..twijfels!! hahaha
maar heb nog even de tijd....dus we kunnen er rustig over nadenken...

groetjes Tine

Wij hebben gekozen voor de speedy sx 2007. Deze heeft niet meer het probleem met het onder uitzakken van de buggy zoals dat in 2005 nog wel het geval was. Bungaboo vonden wij niet mooi en veel te laag. We zijn allebei lang en ik zag me al iedere keer bukken. Bovendien vonden wij de kleine wieltjes niet fijn.

Hai dames,

Wij zijn sinds 2 dagen trotse bezitters van een knalrode bugaboo Frog.
Van het internet, wat een geweldige wagen. Mijn vriend kwam er mee. Het
is zo'n slim ontwerp, je kan het zo gek niet bedenken of de wagen kan
het. Bovendien zijn alle losse onderdelen nog prima te vinden. We
moeten er steeds naar kijken, zijn er zo blij mee. Alles is
verstelbaar, de zwenkwieltjes kan je in 3 standen vast zetten. De buggy
in 3 standen, rechtop, liggend verstellen. We vinden hem ook
verschrikkelijk mooi, beter dan de Buzz-surfplank. En 4 wielen vind ik
nou eenmaal ook degelijker.

Affijn, veel wile-plezier in ieder geval.

Sascha

Ik ga einde van de maand een kinderwagen kopen. Welke weet ik nog niet precies, ik neig naar de Quinny speedi. Van mijn collega op werk hoorde ik dat de Quinny buzz op de straat al gauw gaat 'stuiteren' en trillen en wat onbestuurbaar wordt. Die zou komen door de kleine wieltjes aan de voorkant. Hij heeft ook een Speedi gekocht en zegt dat die echt met één vinger te besturen is, heerlijk soepel rijdt, ook op wat meer oneffen ondergrond. En dat 'ie zo lekker 360 graden om z'n as kan draaien.

Wij gaan expres naar een groot babywarenhuis waar ze ze allemaal hebben en dan ga ik ze gewoon uittesten. :)

wij hebben de buzz gekocht omdat deze superklein is en in mijn auto past en in de wandelwagenzit kan de kleine ook met het koppie naar jou zitten. dit kan alleen bij de buzz en bij de bugaboo. maar ja met een grote papa is een bugaboo echt geen optie.

de buzz is ook handig met maxi cosi

de problemen met de buzz waren overigens met het 2005 model en vanaf het 2006 model schijnt het opgelost te zijn. maaaaaaaar mijn schatje zit nog een paar weken in mijn buik dus ik weet het echt niet.

succes!!!

Terug
Bovenaan