welke kinderwagen nemen/hebben jullie?

Hallo,

Wij hebben eind 2004 de koelstra flexxo aangeschaft. deze rijdt echt heerlijk, hij heeft een stoer uiterlijk en compact in te klappen, zodat hij makkelijk in mijn kleine swift past. Nu komt als alles goed gaat de tweede in juli 2007. heb even overwogen om een nieuwe te kopen, maar nee wij houden het toch maar bij het oude vertouwde.

kortom een super wagen waarmee je alle kanten op kunt. (ook maxi cosi past erop)

groetjes natalie

Hoi,
Wij hebben 4 jaar geleden al een Mutsy Urban van Mutsaers gehad, maar die al snel verkocht, omdat onze dochter vanaf 6 maanden niet meer in de kinderwagen wilde en wij niet heel veel ruimte hebben en dus een buggy hebben aangeschaft.
Nu is onze 2e kleine op komst, dus shoppen voor een nieuwe kinderwagen.
En het is geworden.... de Mutsaers 4 rider.
Ik heb in eerste instantie naar de x-adventure gekeken (met name om de prijs), maar mijn man wees mij op alle hendeltjes aan de duwstang en inderdaad, dat lijkt me erg onpraktisch en zeer defect-gevoelig.
De Mutsaers heeft een knop waarmee je de duwstang in hoogte kunt verstellen en is erg handig inklapbaar. Nu is de wandelwagen kleiner op te klappen dan 4 jaar terug, dus waarschijnlijk kan ik deze wagen wel langer houden.
Maar ja, smaak is nog altijd zeer persoonlijk, dus iedereen sterkte met de aanschaf!

O ja, bij de Mutsaers is ook een autostoeltje verkrijgbaar. Voordeel hiervan is dat deze redelijk plat te leggen is. Nadeel is dat hij groter is en daarmee ook zwaarder.
Dat is de reden dat wij deze keer voor de originele MaxiCosi zijn gegaan.

Wij hebben een Mutsy 3-rider. Vier grote luchtgeveerde banden, zeer wendbaar, zeer stevig frame, hoge kinderwagenbak (scheelt voor je rug), veel ruimte voor (zware) boodschappen, een duwstang die ook door mensen van 2 meter gebruikt kan worden. We  zijn er nog steeds geweldig tevreden mee! Hij is helemaal uit elkaar te halen (in een handomdraai) dus moet in elke auto passen. O ja, de Maxi Cosi past er ook op.

Nu hebben we een duowagen gekocht, ben het merk even kwijt. Aanmerkelijk minder stevig maar daar is niet zoveel keuze in. Nou ja, dat is maar voor anderhalf jaar.

Succes met je keuze,
Ingeborg
Mama van Eline (8 maanden) en 16 + 6 weken zwanger van de tweede

Hallo

Wij hebben een bugaboo gekocht. Niet vanwege zijn uiterlijk, want we vinden het zeker niet de mooiste! Maar comfort heeft voor ons een streepje voor. Wat me opvalt bij de 'goedkopere' wagens en ik geloof ook bij de quinny, is dat de kinderen er zo onderuitgezakt in zitten. De afstand van de rugleuning naar het tussenstuk tussen de benen is erg groot, waardoor ze onderuit of scheef zakken. Kennissen van ons hadden ook zo'n wagen en bijna altijd een jengelend kind als ze langer op pad waren. Sinds zij de bugaboo hebben aangeschaft hebben ze er geen enkel probleem meer mee. We hoorden van meer mensen positieve verhalen over de bugaboo en bij prenatal zeiden ze dat de bugaboo het minste terug komt met schade en klachten.

Succes met de keuze, het is maar net wat je het belangrijkste vindt
(want de mooiste is het idd niet...)

Ik gebruik sinds 9 weken de Bugaboo en ik vind m geweldig.
Hij rijdt echt super, ik kan zelfs door de meest smalle gangpaden in de winkels.
Ook is hij handig in te klappen en is de bak heel licht, wij wonen in een appartement dus dat is wel belangrijk. Handig is dus ook dat er een draagbeugel aan zit.
1 en al lof over deze wagen, alleen jammer dat je zo moeilijk bij het boodschappenmandje kan komen. Maar dat is straks makkelijker als de wagen omgebouwd is als buggy. Isabel slaapt er heerlijk in.
Ik ben geloof ik 1 van de weinige die de Bugaboo wel mooi vind  die van ons is trouwens grijs met roze.
Succes met het kiezen van een wagen.
Groetjes Rene

Wij hebben ook een Koelstra Flexxo. Een zwarte, mooi en stoer. En een goede kwaliteit. We hebben 'm aangeschaft voor onze 1e dochter die aug 05 is geboren. We vonden de Bugaboo toen echt lelijk, net een boodschappenkarretje. Moet zeggen dat ik m'n mening nu wel heb bijgesteld, moest er blijkbaar aan wennen. Ik vind de kleuren ervan erg mooi en de wandelwagen-inzit lijkt me ook prettig voor de kindjes. Ben nu zwanger vd 2e, maar we houden gewoon onze Koelstra, waar we overigens erg tevreden mee zijn!

Groetjes, Mimi

quote: rene 26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2006 10:12:36'));

Ik gebruik sinds 9 weken de Bugaboo en ik vind m geweldig.
Hij rijdt echt super, ik kan zelfs door de meest smalle gangpaden in de winkels.
Ook is hij handig in te klappen en is de bak heel licht, wij wonen in een appartement dus dat is wel belangrijk. Handig is dus ook dat er een draagbeugel aan zit.
1 en al lof over deze wagen, alleen jammer dat je zo moeilijk bij het boodschappenmandje kan komen. Maar dat is straks makkelijker als de wagen omgebouwd is als buggy. Isabel slaapt er heerlijk in.
Ik ben geloof ik 1 van de weinige die de Bugaboo wel mooi vind  die van ons is trouwens grijs met roze.
Succes met het kiezen van een wagen.
Groetjes Rene

Wij gaan waarschijnlijk ook voor de Bugaboo Cameleon. Hij is inderdaad wat laag maar ik vind de kleuren geweldig. Ik  ga voor de oranje met grijze, de roze vind ik nog mooier maar hubby wil daar niet mee over straat, hihi.  
De bugaboo  is heel  praktisch, handig in  te klappen  en op verschillende manieren te gebruiken, zowel  in het  bos als op de stoep, met de grote wielen aan de voorkant of met de zwenkwieltjes vooraan. Je kunt  je kindje  zowel met het gezicht naar je toe als van je af zetten. Het stoeltje kan in  3 standen waardoor je je kindje ook lekker rechtop kunt zetten.
Morgenochtend gaan we nog eens kijken in de babywinkel

Hoihoi,

Ook wij hebben gekozen voor de Bugaboo cameleon. Wij hebben een beige met blauwe aanvullende bekleding.

Wij hebben gekeken naar de grote van de "wieg"van de kinderwagen. Die is bij de Bugaboo het langst. De rest is allemaal erg klein. En deze vouwt inderdaad erg makkelijk in en uit. Ideaal. Hij rijd ook erg licht en is lekker stabiel door de 4 wielen.

Groetjes willemijn

Terug
Bovenaan