welke kinderwagen voor lange vrouw?

Hoi,

Wat grappig, ook wij hebben een musty-4rider. Bevalt erg goed,
Musty is handig omdat hij goed in hoogte verstelbaar is, de musty-4rider is ook erg wenkbaar in de stad erg prettig. Maar ga lekker shoppen en probeer in de winkel wat je fijn vind lopen en aan welke eisen de wagen nog meer moet doen. Ook handig is om als je een wagen hebt uit gezocht even te vragen of je mag kijken of de wagen in je auto past. Want je hebt weinig aan een wagen die je niet mee kunt krijgen.

Groetjes Plat

Hier ook een Mutsy (slider) vanwege de lengte. Mijn man is 2 meter, en dit is een wagen die je in 3 verschillende standen kunt zetten. Ook de bak is mooi hoog. De kleine is er nog niet, dus veel ervaring hebben we er nog niet mee. Maar heb niet het idee dat we spijt zouden kunnen krijgen van deze aankoop.

Liefs Rixt

Al eens een proefritje gemaakt met een Stokke Xplory?
Niet alleen een goed verstelbaar "handvat", maar je kindje ligt er ook lekker hoog in (ook verstelbaar), zodat je niet zo'n eind hoeft te bukken!

Ik ben zelf niet heel lang,maar ik heb een Mutsy en je kunt het handvat echt een heel eind hoger nog instellen. Mijn man van 1,83 gebruikt niet eens de hoogste stand.

Wij hebben gisteren de kinderwagen opgehaald.
Een c-max, stevige wagen en de duwstang kan heel erg hoog versteld worden.
Een wagen voor kleine en voor grote mensen.

Terug
Bovenaan