welke kinderwagen voor lange vrouw?

Hoi,

Bedankt voor alle tips en adviezen. We hebben uiteindelijk een Mutsy 4 rider gekocht. Die kan echt zo hoog, maar niet alleen dat, ook het enorme verschil in hoogte van de reiswiegbak, gaf de doorslag. Ik heb er verschillende geprobeerd en deze reed heerlijk, kon mega hoog qua handvat (dat trouwens rond is en dus ook nog een veel makkelijker en prettiger vastpakt), en bij de hoogte van de reiswieg breek je niet gelijk je rug. Dit viel me erg tegen bij de Bugaboo Cameleon, dat handvat kan heel hoog, maar die bak hangt ergens bij  je knieen.

Bedankt voor alle adviezen en ik kan niet wachten tot ik er over 3 maanden echt achter kan lopen!!

Eghosa

hallo,

ik ben zelf niet groot 1.67 m maar mijn man is bijna 2 m dus ik vind het belangrijk dat zowel ik als hij achter de wagen kan lopen zonder problemen.
een aantal weken geleden zijn wij zijn een babyshop geweest en toen kwamen wij bij twee merken, die van mutsy en maxe-cosi.
ik zelf ga liever voor een maxe-cosi maar nu kunnen we een mutsy krijgen van me oppasgezin waar zij precies het zelfde hebben, hij lang en zij net zo groot als mij.
je heb dus keus uit twee merken, het is niet veel maar ze zijn wel goed
succes ermee

groetjes
petra

Terug
Bovenaan