welke kinderwagen

Hoi Dames,

Wij gaan binnekort een kinderwagen uizoeken, maar ik vroeg mij af welke jullie hebben gekocht of willen kopen? Waar moet je allemaal op letten? En welke kleur hebben jullie uitgezocht?

Alvast bedankt!

Groetjes, L
 
Hai L,
Ik heb een Mutsy gekocht ('driewieler'). Ik kan er veel onderin kwijt omdat er geen stangen in de weg zitten. Hij voelt degelijk en stabiel. Je loopt er heel gemakkelijk mee en draaien is een wonder want hij kan hele korte bochten maken. Het voorwiel (het zijn er twee naast elkaar) kan geblokkeerd worden zodat het zwenken niet meer mogelijk is (bij lange stukken is dit wel handig). En het handvat kan in verschillende hoogtes ingesteld worden (en dat is wel fijn als je lang bent; ik ben 1.85).
Ik heb em in de sportieve uitvoering met streepjes.
Het heeft ook eventjes geduurd voordat ik een beslissing kon nemen. Gek werd ik ervan. Nu is de Mutsy niet echt goedkoop maar ik kreeg em van mijn ouders en die wilden er niet op bezuinigen. Volg je gevoel zou ik zeggen. SUCCES.
 
hoi

er staat veel over in van die babytijdschriften. moet je eens even naar kijken.
en verder kan je info. in de winkel vragen.
ook is het wel belangrijk of je een auto hebt of dat je met openbaar vervoer moet enz. dan kan je kijken welke goed in en uit te klappen is. enz.
wij hebben een tweedehands gekocht. ik vind een nieuwe veel te duur, en een onnodige uitgave. maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
ik denk als ik een nieuwe had gekocht had ik gekozen of voor de maxicosi...(weet het type niet). of voor de bugaboo frog. die zijn wat kleiner en makkelijker handteerbaar. ik vind die van quiny ook wel mooi, maar veel te zwaar en te grof.
volg je het nog allemaal een beetje hahaha.
ik zou me dus gewoon ff laten informeren en proefrondjes in de winkel gaan rijden. en kijk wat je zelf prettig vind.

veel succes met je keuze.

gr. van sandy
 
De Quinny Freestyle XL comfort is een echte aanrader! Het is het nieuwste model. Het is een driewieler en hij rijdt super!!!!
wij hebben hem in de kleur canvas groen. Sowieso hebben ze mooie kleuren.
Ook hebben we een bijpassende maxi cosi in de kleur erbij.

Succes met je keuze!

Groetjes Chantal.
 
ik heb de maxi cosi citi nog wat in fel groen lekker opvallend
ik heb me niet echt verdiept in welke handig beter of wat dan ook is ik vond de kleur zo mooi en t was de laatste in die winkel en die werd ook niet meer gemaakt
ik woon op 3 hoog zonder lift en eigelijk is t wel handig ik kan het onderstel helemaal in elkaar klappen dan krijg ik n soort van 3 hoek die licht is en de bak is ook niet zo zwaar
bij prenatal of andere babyzaken kosten ze vaak heeel veel maar misschien zit er bij jou in de buurt een babyzaakje vaak zijn ze daar goedkoper
ik heb m ook gehaald bij zon winkletje
en koste daar helemaal compleet met de bak en maxi cosi 200 euro en bij prenatal koste die met alles iets van 500 nog wat scheelt je toch al n hele hoop
 
Wij zijn naar de babystunter in Veenendaal geweest. Daar krijg je er een autostoeltje voor niks bij. Aangezien wij die al hadden kregen we E 100,00 korting op een stoel vanaf 9 mnd.

We hebben gekozen voor de Quinny freestyle XL in het jeansblauw. Alles inclusief bak, voetenzak, regenhoes etc van E 700,00 voor E 500,00 geloof ik. Het is een driewieler met een zwenkwiel voor. Niet zo'n wiel als wat er onder een winkelwagentje zit, maar dit wiel beweegt/zwenkt mee in de verticale positie. Moeilijk uit te leggen. Je kan het voorwiel ook strakker zetten zodat het minder zwenkt.

Wij vinden 'm super voor zover je dat nu kan beoordelen. Dat kan natuurlijk pas als je er wat kilometers mee hebt afgelegd.
 
Ha,

ik heb voor de maxi speedy sx gekozen in bleu steel.
omdat we de kleuren en het model erg mooi vinden en vooral hij rijdt erg lekker de stukjes die ik in de woonkamer heb gereden
hahahahahaha
Ik het is zo'n 3 in 1 en dat is ook makkelijk

groetjes tamara
 
Ik heb de bugaboo gekocht omdat ik een licht gewichte wagen wil die met een vinger te berijden is makkelijk op klapbaar en trendy wel prijzig 675 euri maar ja wel handy.
Ik heb hem genomen in het rood.
succes met kiezen.
babymax veenendaal is erg okee met advies en uitjproberen.
 
Terug
Bovenaan