Welke kledingmaat hebben jullie kinderen???

A

Anoniem

Guest
Ik ging van de week een winterjas kopen voor Stijn en tot mijn verbazing is maat 86 echt te klein voor Stijn dus heb ik maat 92 gekocht!!! Dit verbaasde me eigenlijk wel. Zijn rompers koop ik ook in maat 92 of 86/92. Kleding heb ik de broeken trouwens een maat kleiner dan de shirts, hebben jullie dit ook?

Groetjes van Marloes, moeder van een klein reusje!!!

Hoi Marloes,

Hier zitten we in 86, ook de winterjas. De shirtjes maat 80 beginnen nu echt krap te zitten en de broeken maat 80 gaan nu goed zitten, de maat 74 moet nu echt opgeruimd worden! Dus we gaan nu met de shirtjes langzaam naar maat 86 en de broeken zitten we nu echt in 80, wel met elastiek, want ik heb dus een slank kind!

Moet wel zeggen dat wij met maat 42 begonnen zijn!! En daar verzoop hij nog in!

Groetjes
Angel

Jurian heeft maat 92, van hempjes en boxertjes vaak 92/98.

Feline heeft maat 86 nu en haar winterjas ook (van de zomer al gekocht van Mexx en deze valt ruim)
En schoentjes heeft ze nog niet want ze loopt nog niet, maar dat zou maatje 19 zijn hebben we op laten meten.

groetjes Maris

hoi
we gaan met anouk nu over in maat 86,maat 80 kan nog wel maar word al korter en krapper.hangt ook van het merk kleding af vind ik.schoentjes moet ze binnenkort in maat 23 als ze beter gaat lopen,nu nog op slofjes.

gr petra

Ik krijg door jullie verhalen het idee dat Marissa klein is. Zij past nu goed in maat 74. Maat 80 hangt gewoon in de kast te wachten. Dat is nu nog iets te groot.

hoi hoi,

roan   heeft ook van jas maat 92 want 86 was ook precies pas.
zijn rompers zijn 86/92 zijn shirts 92 en zijn broeken 86 en
dan is vaak de lengte wel goed maar de taille is gauw te wijd
want roan is een slank mannetje en de broeken zakken snel
van zijn kont af...

groetjes mascha

Hallo,

toevallig had ik het hier van de week met mijn zus nog over
Dylano draagt nu mt 86 van truitjes en mt 80 voor broekjes. Zijn jasje (herfstjasje) is ook mt 86.
Rompers heeft hij soms nog 74-80 aan, die zijn van de HEMA, Maar van de H&M heeft hij mt 86.
Gek dat dat zo kan verschillen hé??

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan