Welke kledingmaat hebben jullie kinderen???

mijn zoontje is 13 maandjes oud,meet 89,5 cm en is 14,5 kilo.
hij draagt 92/98.
92 lengte zit goed maar zit al vaak te strak om benen en buik dus moet combimaatje hebben,
ik koop voor de winter nu 98 en maat 104.

Hij draagt rompers maat 98/104 en die zitten goed.

gisteren nieuwe schoenen gekocht Mika heeft maatje 24.
hij leeft op erg grote voet geloof ik als ik overal hoort dat hij op 20 hoort te zitten met 13 maandjes hihi.

Hij is gewoon een reusje,
kijk maar eens op zijn website:
www.mikadani.dreumessite.nl

groetjes van Bianca mv 2 boys

Rik heeft van ondergoed 92. Dan van broeken 80 en bovenlijf 86, als wordt dat al aardig klein hoor!!

X Saskia

Hallo,

Hier een kleintje: Vinz is nu 13 maanden gaat net naar maat 80 met broekjes. Truitjes zit hij al een tijdje in maat 80, maar 86 is nog echt te groot. Ik heb wel zijn rompertjes al groter gekocht van de week: 86-92. Behalve die van de HEMA, die passen in 74-80 nog prima!

Groetjes Marije

Ik heb net nog even een regenpak maat 92 gekocht . wel handig met dit weer maar Stijn gilt heel de buurt bij elkaar als ik zijn poncho aan doe dus ik hoop dat dit beter gaat. Ben benieuwd hoe het staat.

Groetjes van Marloes

hoi hoi,

onze kleine meid draagt maatje 80. Met broeken is ze net over naar 80 maar past ze ook nog veel 74, maar met shirts is 74 nu echt te klein en is 80 al een tijdje in gebruik. En met jurkjes is 80 al een tijd in gebruik en hier en daar zelf 86.

Maar Sarah is vrij klein voor haar leeftijd. (14,5 mnd).

groetjes Tamar

Hoi..

Lieve draagt ook alles maat 80/86/92..
Het scheelt per winkel nogal..
En ze is altijd al langer dan ze zwaar is..haha, dus dat is ook een reden..
Gr Rina

hoi Marloes,

Roy heeft qua winterjas ook 92
en verdere kleertjes 86/92.
Broekjes niet een kleinere maat maar roy heeft
dan ook lange beentjes, net als papa en mama!!

Terug
Bovenaan