Welke kledingmaat hebben jullie kinderen???

He hoi

Maud heeft nu sinds een klein maandje, maat 80.
Sommige broekjes draagt ze nog 74.
Maar het is ook een klein meisje.

Gr Naomi

Hoi,

Isabelle (16 maanden) hangt tussen maat 68 en 74. De lengte van de broekjes maat 74 heeft ze echt wel nodig. Haar schoenmaat is 19 (vrijdag nieuwe schoentjens gehad).
Wij begonnen met maat 44 (véééél te groot).

X Linda

hoi hoi

volgens mij is Ryan dan maar klein????????

hij is 14 maanden en gaat nu pas naar maar 80 toe

shirt draagt hij al wat van 80 sommige zijn iets te groot en de broekjes maar 74 gaan nu wat te klein worden

erg KLEIN dus , zie je er neit aan af eigenlijk

groetjes moekje

Merel nu 13 maand past nog goed in 74. Maar de meeste 68 passen ook nog prima. heb zelfs nog een paar rompers 62 68.
Kleren koop ik nu al wel 80 zit nog een beetje ruim maar meestal gaat het wel. helemaal met jurkjes.
Die vind ik vaak zo vlug kort.
Een jurk die wel heel klein viel heeft ze zelfs al 86.

Hey meiden,

Jayden zit nu in shirt maat 86 en broek maat 80, hier moet ik altijd een riem opdoen, Jayden is erg slank en volgens mij veel broeken erg breed.
Met schoentjes zit hij in maat 21.
Jayden zijn winterjas had ik eind vorige winter al gekocht in maat 86+, dit hebben ze bij villa happ, zit tussen 86 en 92 in...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hoi!

Bij Luuk ligt het ook vaak aan het merk,het ene valt weer wat kleiner uit dan t andere.
Zijn shirtjes zijn nu alemaal in maat 86 en zijn broekjes zijn verschillend,of maat 80 of 86.
Mijn moeder heeft t weekend een broekje voor hem gekocht in maat 92..ik dacht veeeel te groot,maar nee,voor zijn buikje heeft hij t nodig,maar natuurlijk nog te lang,dus doen we er maar een stukje van af.
Luuk heeft in verhouding wat korte beentjes...haha,hebben mijn man en ik ook dus dat zal altijd wel broeken korter maken worden!

Ik heb zijn winterjas al in de zomer gekocht,maat 86 geloof ik,ik hoop dat hij straks nog past!!

Liefs,Sindy

Hoi!

Tara begon als een prematuurbaby met maat 44, die waren nog iets te groot voor haar. Nu is ze bijna 17 maanden (op 6 oktober) en ze draagt maat 74/80. Haar broekjes in maat 74 zitten precies goed qua lengte, maar ze is een dun meisje, dus de taille zit soms een beetje groot. Shirtjes en rompertjes in maat 74/80, haar jas in maat 80 (beetje groot nog) en schoenen in maat 19/20.

Groetjes,
Shivana

Hi

Nou ik merk wel aan jullie verhalen dat jayden klein is, hij heeft van broeken nog maat 68 ( soms ) en maat 74, maat 80 van broeken is echt nog te lang en te breed. Van truitjes heeft ie wel maat 80 en z'n winterjas is maat 80 maar is nog iets aan de grote kant, maar dit leek me wel lekker ivm met dikke truien of vesten er straks onder als het koud is. Hij heeft op zich wel weer grote voetjes; maat 20,5 en hij draagt nu schoentjes van maat 21.

xxxjes

Terug
Bovenaan