welke luier

A

Anoniem

Guest
Welke luiers zijn het best, ik gebruik zelf pampers baby dry maar ik vindt ze zelf sterk naar urine ruiken.
Ik wil wel eens een ander merk gebruiken maar ben bang dat ik een miskoop doe.

Wie heeft tips

Hoi hoi,

Ik gebruik ook vaak huggies en ben hier heel tevreden over. Laatst heb ik ook een keer luiers van de etos en bumblies gebruikt, deze vond ik ook fijn.
Ik zou zeggen probeer gewoon eens wat uit en doe je een miskoop, dan gewoon het pak opmaken en nooit meer kopen....

Sucses, Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hi,

Ik heb toen Tom pas geboren was een hele tijd AH eigen merk gebruikt, dit vond ik zelf beter aansluiten...omdat hij nog zo'n klein kontje had :) deze bevielen altijd erg goed.

Nu gebruik ik c1000 eigen merk, alweer een hele tijd, en deze bevallen ook goed..
En ze gaan ook wel naar urine ruiken, maar dan moet ie gewoon verschoont worden..

Nens

Hoi,

Wij gebruiken de Kruidvat luiers en die bevallen echt heel erg goed. Beter dan pampers.

hoi,

ook wij gebruiken de kruidvat luiers!
tussendoor heb ik nog even de pampers gehad maar inderdaad wat stinken die zeg! en bij de pampers had ze ook vast dat de poep over langs heen kwam.....niet echt lekker dus!!

maar ik raad de kruidvat luiers zeker aan. Ken je niet iemand die toevalllig de kruidvat luiers gebruikt zodat je er een of twee kunt gebruiken om te proberen...

groetjes kim

hoi allemaal,

Kruidvat luiers vinden wij het fijnst! Pampers zijn ook goed enz maar bij ons staan kruidvat luiers op nummer 1.

Hier ook de luiers van de kruidvat,erg goed. Persoonlijk vind ik c1000 luiers niet goed vooral niet voor snachts.  

Hoi,

Ik heb goede ervaring met merk van Kruidvat.
Geweldig luier, prima!

Pampers vind ik ook goed... wel prijzig, moet wel in aanbieding hiervoor kunnen kopen.

Groetjes

Terug
Bovenaan