welke luier

Hoi hoi,

Ook hier een fan van de Kruidvat luiers!
Inderdaad niet zo prijzig als de Pampers, stinken niet zo erg  en bij onze dochter (nu bijna 10 mnd) zitten ze prima!

Groetjes,
Leonie

Ik heb ook de kruidvat luiers geprobeerd maar vond dat niet fijn ruiken bij mijn dochter. Ik vond dat ze stonken als een oud maandverbandje! (sorry...)

Ik gebruik bumblies en die passen perfect om haar smalle kontje én stinken niet. Behalve als ze er wat in produceert natuurlijk! Ook geen doorlekken gehad bij spuitluiers oid. Op wat kleine plekjes na, maar dat heb je met iedere luier wel als hij stampvol zit.

Luiers van de ah zijn inderdaad ook goed, wij gebruiken hier pampers, vind die paarse variant wel een b-tje stinken, maar de anderen niet als je op tijd verschoont, maar da's bij alle luiers toch?

Die van het Kruidvat (is persoonlijk natuurlijk) vinden wij niet zo prettig, op de creche gebruiken ze die, maar ik vind ze vrij hard worden als er in geplast is.

Hier toch echt een pampers fan. ze blijven er heerlijk droog in, en ik heb 2 kinderen met een erg gevoelige huid, die alleen in pampers en huggies geen last hebben. kruitvat heb ik wel gebruikt, maar ik vond ze erg dik, en belemmeren de beweegruimte, wel een stuk beter weer als etos en c1000 dat zijn gewoon harde plankjes.

groetjes sietske

Wij zijn begonnen met Pampers, maar al heel snel luiers van het Kruidvat geprobeerd. Wat een keiharde luiers en ik vind ze ook niet echt fris ruiken (voordat ze om gaan :)). Op een Belgisch forum las ik heel positieve ervaringen over de eigen merk luier van de Lidl dus ben ik die gaan proberen. Nou, die hebben we nog steeds. Ze zijn bijna net zo soepel als de Pampers, maar goedkoper! 56 luiers voor ongeveer 7,50 euro. Het merk heet Toujours. De billendoekjes zijn trouwens ook heel fijn.

Wij gebruiken de luiers van het C1000-merk, die bevallen ons prima. Kruidvat hoor ik om me heen ook heel positieve reacties over inderdaad.

Hebben ook Pampers gebruikt (zo duur) en Huggies maar die laatste was beslist geen succes (gelukkig maar 1 pak van aangeschaft), ze nemen de ontlasting niet snel op en het liep regelmatig de luier uit als de ontlasting dun was. Bah!

Succes met je keuze.

hoihoi, wij zijn begonnen bij mijn jongste  met pampers, en nu gebruik ik kruidvat of huggies.

bij mijn oudste gebruikte ik overdag kruidvat en 'snachts pampers. misschien dat ik het zo ook weer bij mijn jongste ga doen, maar tot op heden bevallen kruidvat en de huggies zeer goed. Het is vrij persoonlijk, want ikzelf vind eigenmerk ah niet prettig ook het merk basic niet. op vakantie vorig jaar heb ik een keer het merk brumbie of zoiets gekocht en die was ook goed, alleen hier niet te krijgen.

succes met het uitvinden wat voor jou en je kindje het beste werkt, liefs linda

Terug
Bovenaan