welke luier

Hoi,

Ook wij gebruiken de kruidvat luiers... in het begin nog wel AH geprobeerd, maar daar kwam de poep aan alle kanten langs bij ons mannetje. Die vielend dus af. En pampers zijn toch wel wat duurder... aangezien Kruidvat ons prima bevalt hebben we die dus.

Hoi,

Heb een tweeling van 10 weken, dus de luiers vliegen er door heen.
We gebruiken voor onze Thomas Pampers nummer 2 voor de nacht en Huggies of Bumblies nummer 2 (oa Plus markt) voor overdag.
Voor Sophie gebruiken we nog steeds Pampers nummer 1, zij heeft nog zo'n klein kontje vergeleken bij haar broer.
Wij hebben ook een pak Kruidvat luiers in maat 1 geprobeerd, ik vond het niet wat.
Het was net of je er een kartonnen doos omheen vouwde, maar dat is mijn mening.
Ik heb het pak niet eens opgemaakt, ze liggen er nog voor nood, hoop dat deze nooit komt.

Wij kopen luiers als ze in de aanbieding zijn en kopen dan ook groot in, maar ik vind het ook belangrijk dat de kwaliteit goed is.
Heeft er ook iemand ervaring met de luiers van de Makro of een andere groothandel?
We zijn i.v.m. de drukte nog niet bij de Makro geweest, vandaar nog niet geprobeerd.

Groetjes Patricia

Nog even,

denk dat je gewoon moet proberen wat het fijnst is.
Elk kontje is weer anders, dus bij de één is een bepaalde luier niet goed en bij de ander juist wel.

@creatries: hoihoi, ja je hebt gelijk die maat 1 van het kruidvat is inderdaad net karton, had deze ook geprobeerd, is idd niks. maar ik vind de grotere maten en de luierbroekjes wel heel fijn.

zo zie je maar dat iedereen en elk kind zijn eigen voorkeuren heeft, gelukkig maar.

liefs linda

HOI

Ik gebruik pampers voor Nick die kunnen net wat meer hebben vind ik bij onze dochter gebruikte ik altijd kruidvat en dat ging goed maar Nick plast meer lijkt het .

M.L

Hoi, ik ben mama van 3: bij de eerste altijd pampers gebruikt, absorbeerden heel goed, maar vond dat steeds zo'n zak aan de billetjes, vooral na een nacht. Bij de tweede alle mogelijke merken geprobeerd, maar wegen zeer gevoelige huid, genoodzaakt om op katoen over te schakelen. Luieruitslag verdween als sneeuw voor de zon. Verschillende katoenen luiers geprobeerd, en bij popolini blijven hangen, daar ben ik super tevreden over. de derde is ondertussen een jaar geweest, en draagt uitsluitend katoen. Gebruik eigenlijk liever katoen dan wegwerp. Veel minder ongelukjes, vooral bij diarree, geen geurhinder, want gaat gewoon in de was na gebruik, en de kindjes vinden het ook veel fijner om te dragen. de middelste noemt het een 'zachte luier'

Hoi,

Wij gebruiken meestal die van Kruidvat of C1000, 't is maar net waar we op dat moment komen. Bevallen ons allebei heel goed. Vind ze zelfs beter dan pampers.
Ook hebben we eens AH merk gehad, die beviel ons ook heel goed.
't is denk ik echt een kwestie van proberen...
Groetjes,
Karlien

Terug
Bovenaan