welke maten???

hebben jullie kids nu in de schoenen en kleding? Was best benieuwd eigenlijk. Onze Thijs heeft nu maat 22 in zijn schoenen, en nog steeds maat 80 en soms 86 in de kleding. Hij wordt in oktober 2 jaar. Hoe is dat bij jullie? groetjes Wendy

Leuk onderwerp !! Even vergelijken....
Milan heeft schoenmaat 23/24 ligt aan het model, hij heeft hele brede voeten en hoge wreef (ofzo).
En de kledingmaat van Milan is nu maat 98 heel soms nog 92..

hey hoi,

Mijn kleine (b)engel word morgen 2 en heeft van broeken maatje 92 af en toe nog een 86 en van bovenkleding heeft ie of 92 of 98/104

Helaas leeft ie op nogal grote voet maatje 25....

Het dochtertje van mijn nichtje is van 4 november 2006 en heeft soms ook nog maatje 80 aan hoor en maat schoenen maat 21

Maar Yoëll heeft ook ineens in twee maandjes een enorme groeispurt gemaakt, hij was ook altijd maar een kleintje....dus niets om je zorgen om te maken....en ondanks de groeispurt in de lengte is ie nog steeds maar 11 kilo

Liefs Denise

Leuk onderwerp! Maarre..... WHAHHAHAHHAHA!

Thomas heeft schoenmaat 24, kan al bijna naar 25 straks....
Zijn broeken zijn wisselend maar over het algemeen 98 inmiddels
En shirtjes en truitjes e.d... durf het bijna niet te zeggen: 104! Maat 98 heeft ie eigenlijk overgeslagen zo ongeveer. Maar ik weet nu met de zomerkleren maat 104 dat het in ieder geval de hele zomer mee gaat en dat ik niet stiekum nog iets bij moet kopen.
Geen straf overigens....

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan