welke maten???

Dean is ook van oktober en heeft schoenmaat 22. Broekmaat nog maar sinds kort maat 86 en shirtmaat 92/98. Hemd en onderbroek maat 98/104. Dean heeft een lange romp en korte beentjes, haha.

Groetjes,
Nelly.

hoi hoi,

Enzo heeft nu bovenmaat 92 maar moet bij sommige kleren nog wel de mouwen omslaan. Broek heeft hij nu 86 in en gaat naar 92 toe.
Schoenen is maat 22 maar hij groeit er nu uit.
Met korte broeken heeft hij maar 92 aan trouwens.

liefs
di silva

Wat een grappig onderwerp[ lekker vergelijken enzo!

Elisa heeft van broeken en een enkele rok maat 92, van t-shirts en hempjes 98/104 en we hebben afgelopen zaterdag schoenen gekocht en dat is maat 25!

Ze wordt 25 augustus 2 jaar!

Isis heeft van boven maat 98/104, en broekjes maat 92 en soms zelfs nog 86. Wazig hoor, die maten! Ik koop tegenwoordig kleding "op het oog" en kijk niet echt meer naar de maten, er zit zó veel verschil in.
Haar schoenmaat is 23 (eigenlijk 22 1/2, toevallig vorige week opgemeten).

En Nika heeft maatje 62, hihi...

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika.

Thom heeft van broeken maat 86 en van shirts 92, zijn schoenmaat is 21/22. Niet heel groot dus en vergeleken met leeftijdsgenootjes is hij vaak ook wat lichter.
Groetjes Laura

Kan me helemaal aansluiten bij Saskia.
Rebecca wordt over 2 weken 2 en heeft:
schoenmaat 21 en kleding 80 (soms nog 74 of klein vallend maatje 86), dus een klein meiske, maar wel met een flinke buik en dikke stevige bovenbenen!!!
Gr. Marianne

hier een mannetje met broekjes 86, soms 92 als ze niet te groot uitvallen (maar ook een zomerbroekje van vorig jaar maat 74 kan hij nog aan whahahaha), shirtjes 92.98 en schoentjes nog 21, maar die voetjes beginnen nu te groeien heb ik het idee

Ivar is ruim 22 maanden

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan