welke maten???

haha, wat leuk al die reacties. sommige kids lijken me wel reuzen!   en anderen liggen toch in hetzelfde lijntje als Thijs, hij weegt nu trouwens 11,8 kg, lijkt me 'n beetje gemiddeld.Ik weet helemaal niet wat ik nu in de uitverkoop voor maat moet komen, want volgens mij gaat het dadelijk heel hard. Dit is de eerste keer dat ik helemaal nog geen kleding in de uitverkoop heb gekocht. groetjes Wendy

mijn dwergje heefd nu maat 80 ook nog wel 74 en schoen maat zit hij net in 20
maar ook draagt hij wel maat 86 wand ik hou er van als het ruim zit
hij is nog geen 80 cm en 9.5 kilo als ie 2 is toch maar wat vaker schoppen onder zijn kont geefen whahaha

Lorenzo heeft schoenmaat 22
en zijn broekjes zijn 86 en korte broekjes soms
nog 80 ligt er aan of de knoop nog dicht wil
en shirtjes maat 92 hij heeft een behoorlijk
vooruitstekend buikje waardoor 92 soms al te krap is
maar 98 is nog veel te lang

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Wat leuk om te lezen al die verschillen!
Linde draagt nu maat 86 en heeft schoenmaat 21, helaas worden mijn favoriete stippen-schoenen nu wel erg klein.
Nog even zomeren en dan op naar de winterlaarsjes!
Roos heeft maat 116-122 en schoenmaat 29, pffff wat gaat het hard.
Eén voordeel, ik ben (te) gek op kleding kopen voor de meiden, en de allerleukste kleding van Roos draagt Linde nu weer!

groetjes Daniëlle.

Leuk om te lezen allemaal!
Delano heeft schoenmaat 22,bovenmaat is eigenlijk 86 maar ik koop altijd een maatje groten(vind ik mooier staan)dus bovenmaat  92,broek is maatje 86,maar 80 past ook meestal nog wel.
Hij is 10,6 kilo,toevallig vanavond gewogen!
Groetjes Tanja

maat 86 voor kleren en maat 23 voor schoenen (net gemeten). Toevallig ook net naar het CB geweest. Lukas is nu twee jaar en een week, weegt 11,1 kilo en is 86 cm. Qua lengte zit hij op de gemiddelde lijn, qua gewicht iets er onder maar nog ruim binnen de curve.

Terug
Bovenaan