welke pap bij 7 maanden?

hoi hoi

sophie is nu 7 maanden en ben gisteren bij het cb geweest,,,

alleen ben ik vergeten te vragen welke pap we nu moeten geven...
ik geef nu nog rijstebloem, maar soms lees ik iets over bambix oid

dus vandaar mijn vraag...welke pap mag ik sophie nu geven..

en hoe geven jullie dit in de fles( welke verhouding en welke speen)
of als pap?

alvast bedankt

liefs tobi

hallo

Daniëlle krijgt de pap van molenaar, ik geef het uit een tuitbeker omdat ze het niet uit de fles kreeg, tussen de middag gaf ik het met een lepetje maar nu is de pap enkle nog in de ochtend en die kan ik ook gaan vervangen door een boterham met een flesje/bekertje opvolgmelk

groetjes Veronique

Haai!
Thomas vind ze allemaal niet lekker, niet uit fles, niet van lepel, niet uit een beker...
Heb er al een paar gebrobeert, maar niks hoor. En ik maar proberen al die pakken in 1 babykastje in de keuken te proppen!

Bambix, nutrix, 7 maanden bambix, Thomas vind het allemaal nix...

Nieuwe slogan hier in huis, hahaha!
Gr. Marieke

Rijstebloem kan je weggooien (of gewoon opmaken) en je kan overstappen op bambix voor 7 mnd. Ik heb het toevallig een tijdje terug nagevraagd bij het cb.

Annemieke

Merel krijgt sóchtends een fles bambix, 200 cc  opvolgmelk met daar doorheen 5 eetlepels bambix 7 mnd.   (cb zegt wel, liever uit bord met lepeltje maar deze mama gaat echt niet om 7 uur smorgens beneden zitten om dat te doen)

En wij geven Merel om half 8/8 uur de laatste fles 200 cc met 3 schepjes rijstebloem er nog bij, als dit pak op is denk ik dat we hiermee stoppen. (ze slaapt ook zonder die rijstebloem goed door)

Lukas krijgt vier hele volle lepels pap (bambix) door zijn ochtenfles (ook hier cb, wil dat we het van een bordje doen maar meneertje wil dat niet, giet ik dezelfde pap in een fles en hij is prima tevreden)

En bij zijn avondfles doe ik dan nog een schep bambix. Lukas kreeg altijd drie eetlepels rijstebloem door zijn avondfles maar die heb ik in een keer vervangen door een schep bambix. Hij doet het er prima op.

Annemieke

Terug
Bovenaan