welke pap bij 7 maanden?

Ook wij moeten binnenkort over naar een ander voedingsschema, maar ik ben het een beetje kwijt... Wat moet ik wanneer gaan geven... Ik had een schema gevonden maar ik zie dat iedereen het anders doet (niet persé anders dan mij maar over het algemeen)... Hoeveel fruit geven jullie als tussendoor? Nu krijgt ze nog 200 gr. Naar mijn idee kan Froukje soms meer op dan de 210 fles 's ochtends en 's avonds; mag dat of kan ik er dan beter rijstebloem door doen? En ik moet nog op onderzoek naar de pap; wat hebben ze hier (in B), en anders haal ik gewoon dit weekend wat uit NL. Evt maar eens langs bij het CB.
Straks nog maar eens alle antwoorden hier opnieuw lezen, eerst even een dutje doen! (Heb een slechte nacht gehad!)
Groetjes, Esther.

Hoi hoi,
Ik lees dat jullie wel vier of vijf scheppen bambix door de melk doen om pap te maken. Welke speen zet je dan op de fles??? Ik heb difrax, moet ik dan de L-speen hiervoor gebruiken? Die met dat mega mega mega grote gat????
Tygo is overmorgen 7 maanden en ik heb nog een restje nutrix. Hierna wil ik overgaan op de bambix (of molenaar, maar hier zit zout bij in en bij de bambix niet, dus ik ga denk ik voor bambix).
Groetjes happyM.

hoi hoi

hartstikke bedankt voor de reacties....

kan er veel mee.....nu nog even kijken waar de voorkeur naar uit gaat, maar ik hou jullie op de hoogte..

liefs tobi

Vanochtend de 1e keer bambix gegeven met een lepeltje, ik dacht dat het een  drama zou worden maar nee hoor, hij keek er niet eens raar van op en wilde het liefst het kommetje inkruipen hahahaah
Maar vandaag toch ook op zoek gegaan naar goede papspenen die dan ook nog eens op de difrax fles past. Heb de eigen merk papspenen gevonden van de Etos, die hebben ook een kruis ipv een puntje dus hoef nou niet zelf met een mes aan de slag op het gat groter te maken. Ze zijn er ook voor, dus morgen maar eens proberen of het ook echt gaat lukken.
Ik laat het nog wel weten voor de andere zoekende moeders!!

gr. babbelaartje

ik heb de 250 cc difrax flessen....niet die hele brede flessen en niet die kleintjes
hoop dat je snapt welke ik heb...ik begreep van de verkoopster dat die etos eigenmerk spenen op de meeste merken flessen passen. Staat ook op de verpakking trouwens..en ze kosten 1,59 de 2

hoi hoi

bedankt voor zovel reacties en bruikbare info...

vanavond voor het eerst bambix gegeven , nog niet zoveel, om te wennen, maar ze vond het prima

liefs tobi

ps heb er 2 in huis een met een smaakje en een zonder smaakje....

liefs tobi

Goedgekeurd die spenen van de etos!
Had 4 scheppen bambix door de fles gedaan en het ging er heel makkelijk door heen, zou zelfs nog wat bambix bij kunnen maar vind het allang goed zo. Dus kan nu afwisselen...en met een lepeltje en ook nog met de fles!!!

babbelaartje

Terug
Bovenaan