bij mij scheelde wel dat ik in het ziekenhuis ben bevallen. Vele vrienden zijn toen tijdens het bezoekuur in het ziekenhuis geweest de eerste twee dagen.
Daarna zijn in het weekend dat ik thuis was heel veel mensen geweest, maar gelukkig liep de kraamhulp toen lekker rond en was mijn man thuis.
Daarnaast had ik veel hulp van mijn moeder toen, die nu helaas ziek is.
Ik laat dus wel zoveel mogelijk mensen in de kraamweek komen, zodat ik de weken erna meer rust heb als ik het alleen moet doen, vooral als het weer een keizersnede wordt.
Maar ik vind het wel leuk om mensen de kans te geven om even te komen kijken naar je kindje en de mensen in mijn omgeving weten allemaal wel dat je nieuwe ouders rust moet gunnen.
En over mijn schoonouders maak ik mij geen zorgen......die komen nu nauwelijks, kwamen met de geboorte van onze eerste ook maar beperkt en dus verwacht ik dat die nu ook niet teveel komen. Ze wonen overigens dichtbij.
Mijn moeder kwam echt elke dag, maar dat vond ik heerlijk! En nu ze ziek is, weet ik niet of ze dat kan, maar ze is van harte welkom op elk moment van de dag (mijn vader ook hoor).
En de rest....we zullen zien.
gr mama van MD