Welke "rusttijden" zetten jullie op t geboortekaartje

Haai,

wij zetten geen rusttijden op de kaartjes.
We zien per dag wel hoe we ons voelen.
Agenda er bij, boel een beetje verspreiden en klaar.

Groetjes!

Hoi,

bij de oudste hadden wij 's avonds geen tijd op het kaartje gezet,m.a.g. dat mensen tot 22:30 bleven zitten.

Nu hebben we erop gezet
Wij rusten van 12:00 tot 15:00 uur en na 21:30 houden we het met z'n vijven voor gezien.

Ook leggen we de kalender bij de telefoon omdat we ook twee avonden in de week vrij willen houden voor ons eigen gezin. Niet alleen Luuk moet wennen maar ook moeten wij aan de tweeling wennen. En zij aan ons hahaha

Groetjes Miranda

Op het kaartje bij ons komt te steen:

mama en ik rusten van 12 tot 14 en na 22.00 doet ook papa mee!

Maar het is ook wel een beetje afhankelijk van hoe laat je beebje eten krijgt denk ik. Want als straks bij ons rond 14 uur de voeding moet, dan spreken we pas na 15 uur af en om 17 uur gaan we gewoon eten. opzouten.. met die visite. klinkt wel hard maar ja, die eerst eweken met ons gezinnetje wil ik ook bewust meemaken. En niet van de ene in de andere visite rollen.

De agenda gaat naast de telefoon en manlief en ik hebben duidelijke afspraken gemaakt over het afspreken van kraamvisite. De eerste 3 dagen alleen naaste familie (opa's en oma's en de tante en onze beste vrienden) en daarna hoe het uitkomt en ook hoe het met mij en de beeb gaat natuurlijk.

Het lijkt me wel een hele leuke tijd, al die kadotjes en mensen, kunnen we lekker trots ons beebje showen!!!

liefs gridje

ow ja we hebben ook de zin

wil je beschuit met muisjes komen eten? laat het ons dan even weten!

erop staan.

Hoihoi...

Verstandigste is idd mensen te laten bellen voor ze komen....
dan kan je altijd ja of nee zeggen...de ene keer ben je wel in staat visite
te ontvangen en het andere moment niet....huiver dus niet om nee te verkopen hoor....

Aangezien wij in het zhuis bevallen en daar een week moeten blijven komt dus alle visite in die week....best ideaal, ze kunnen maar 2x per dag een uur komen.....
geen rotzooi in huis etc etc....(geluk bij een ongeluk zeg maar) Papa mag de hele dag komen, tot 22uur savonds, das wel erg fijn!

groetjesss

hoi

Wij hebben tussen 12 en2 en na 9 uur doet papa ook mee,en dat ze moeten bellen van te voren.was ik vorige keer vergeten en toen stonden ze elke keer op de stoep.heel vervelend. gr wendy

Hallo,

Wij hebben op het kaartje staan: Moeder en dochter rusten tussen 12.00 en 15.30 en na 22.00 uur.   Waarom nou zo lang tussen de middag, wij hebben nog een zoontje van 5 jaar en die gaat alle dagen naar school, zo kan ik tussen de middag samen met hem een broodje eten en als hij om 15.00 uur uit school komt kan hij nog even zijn verhaal kwijt voor er visite komt. En...ik hoop dat ik hem na een paar weken toch ook weer zelf van school kan halen en dan zit ik om 15.00 uur niet met visite in huis.

groetjes

Hoi,
ik heb "graag mailen of bellen voor bezoek" op het kaartje gezet. Ik werd na de eerste namelijk ook gek van de telefoon en het lijkt me heerlijk als iedereen mailt, kan ik zelf bepalen wanneer ik reageer.
Goede afspraken maken met je partner over bezoek is ook heeel erg belangrijk. Wij hadden bij de eerste steeds 'pauze' van  12.00 tot 15.00 en 's avonds deden we helemaal geen bezoek en dat gaven we aan de telefoon door.
gr
Mamamiek

Terug
Bovenaan