Welke ronde zijn jullie???

A

Anoniem

Guest
ik ben wel benieuwd hoelang als iedereen aan het proberen is.
Ik zit zelf in rondde 9.

Veel succes allemaal!

Gr. Leah

Hoi Leah, ik zit zelf in de eerste ronde voor mijn derde kindje....mijn NOD is 30 of 31 maart.....afwachten dus maar weer....GROTE DIEPE ZUCHT ..hahha

Succes!!
groetjes Sacha

Ja die grote diepe zuchten ken ik...

We zeggen dan ook tegen elkaar...

nieuwe ronden, nieuwe kansen

toch blijft het wel moeilijk hoor dat wachten en geduld hebben.
Klinkt raar maar ik heb een beetje het gevoel van...
nog een aantal maanden en dan mag ik naar de huisarts. Ik heb namelijk het gevoel dat we het alleen niet redden. Weet niet waarom en ga ook liever niet hogerop maar dat gevoel heb ik gewoon.

x Leah

Dag leah!

Ik ben hier eigenlijk al een hele lange tijd maar heb bewust ervoor gekozen dat ik er niet meer veel op wil focussen op t zwanger worden bedoel ik dan. Ik heb sinds janarie niet meer op het forum gezeten!! We zijn verhuisd en er kwam heel veel bij kijken dus ik had er zowieso geen tijd meer voor om achter het internet te zitten. Maar ik was weer s nieuwsgierig en ben er weer achter gaan zitten!

Nou wij zijn nu alweer 1 jaar en 4maanden bezig met zwanger raken. Ik ben na een jaar naar de dokter gegaan en heeft me ook doorgestuurd naar de gyn. Na veel testen gedaan te hebben zagen ze in mn bloed dat ik een veel te hoog prolactine gehalte heb. Ik heb een tijdje terug last van melkafscheiding gehad ik d8 dat   ik zwanger was maar helaas een te hoog gehalte wat nu niet goed is. ik maak melk aan terwijl er helemaal geen baby is!   Nu heb ik medicijnen NORPLROLAC gekregen deze moet ik nog een maand slikken ik heb alweer 2maanden achter de rug. Verder is alles heel goed dus mijn cyclus en ook met mn man is alles in orde het is nu alleen afw8ten waneer ik zwanger wordt.

sooww ik ben er inderdaad heeel lang niet meer geweest ik ga meteen mn hele levensverhaal vertellen!..

Maar nu maar weer hopen dan he ik hoop dat t bij jou ook heel snel raak is en bij jij nog niet naar de dokter geweest of heb je zoiets van ik w8 t lekker af?

groetjes souraya

Hoi,

Wij zitten nu in ronde 27.
Eigenlijk min 6 rondes omdat mijn man
voor zijn werk een half jaar weg is geweest.
Maar ja, de wens bleef er natuurlijk wel
ondanks dat je niet kunt klussen !!!!!

Groetjes Biaggi

Hoi Leah, ik kan je gevoel wel een beetje begrijpen, als je een tijdje aan het proberen bent wil je toch eigenlijk wel weten of je nou voor Jan L... aan het "klussen"bent of niet. (niet dat het niet prettig is, maar je begrijpt wat ik bedoel..haha)
Ik ben van mening dat als je je er op focust dat het op een of andere manier toch niet werkt maar helaas gaan je gedachten toch hun eigen weg en ik kan me goed voorstellen dat je wilt weten of het wellicht ergens aan ligt, zoals Souraya's verhaal.

Sterkte in iedergeval en hou moed!!!
Lfs Sacha

Hoi Leah,
Ik zit nu in de eerste ronde. .
De vorige keer duurde het 8 maanden voordat ik zwanger raakte.....
Heb  een zoontje van nu 10 maanden.
Groeten, Nicole

Hoi Leah,

Ik zit nu in de 2e ronde. We zijn pas net begonnen dus!

Groetjes en succes met zwanger worden!

Debke

Terug
Bovenaan