Welke ronde zijn jullie???

Hoi hoi,
Dit is mijn 6e poging om mijn verhaaltje te vertellen, maar hij zet er nix op....grrrrr
Wij zitten nu in de 14e ronde voor een broertje of zusje voor ons 4 jarig zoontje,en mijn nod was zeg maar, afgelopen maandag. As vrijdag of zaterdag gaan we testen. Tot nu toe voel ik me eigenlijk alleen maar zwanger...... maar ja, misschien zijn het ook wel zenuwpjes. hihihi
liefs Cynthia

Hoi Leah,

Wij zijn ondertussen in ronde 8 aanbeland.
We proberen voor Dylano (3,5) een broertje of zusje te breien, maar dat wil nog niet zo lukken. De rode duiveltjes zijn net verdwenen, dus er kan/moet weer geklust worden. Werk aan de winkel dus.
Ik wens je ook heel veel succes, en denk er aan, je klust niet voor niks...
Als er geen baby gebreid wordt, dan is het tenminste wel nog goed voor de lijn, hahaha.

Groetjes,
Dyonne

hallo leah

ik ben esther, 23 jaar en zit officieel in ronde 10.
vorig jaar maart zijn w gestopt met de pil.
de eerste cyclussen duurde meestal tussen de 42 en 53 dagen. elke maan dacht ik weer zwanger te zijn haha.
na 8 maanden, lees 6 cyclussen. ben ik toen begonnen met tempen. hieruit bleek dus dat ik gemiddeld na 26 dagen een eisprong had.
ik heb nu 3 maanden getempt maar de laaste maand niet meer.
wou met de lijsten naar de huisarts gaan maar we zijn 4 weken geleden naar spanje geemigreerd. dus daar moet ik dan mee naar een arts hier, dacht ik.
vorige week hebben we onze zorgverzekering echter afgesloten en te horen gekregen dat als ik binnen 3 maanden zwanger word, het niet vergoed word hier.
dusss. maar even wachten nog.

mijn cyclussen zitten inmiddels wel rond de 33 dagen, gelukkig. over 3 maandjes mogen we het weer proberen.

jij, eigenlijk iedereen, heel veel succes.
ik ga even een tijdje aan andere dingen denken dan maar. hihi.

groetjes esther

hoi leah
en de rest van de meiden
ik zelf ben mama van zoontje van 5 en wil graag een tweede erbij
gezien ik voor xander er vijf jaar over heb moeten doen hoop ik toch sterk
dat ik nu iets sneller geluk heb
ga nu mijn tweede ronde in (duiveltjes bijna weg)
zelf 31 jaar
nou kop op meiden weet alles van dat lange wachten toen met xander had ik ook heel onregelmatig werd er gek van
als tip wil ik wel meegeven
neem je temperatuur op
en wacht niet te lang met naar de gyn
temperatuur is namelijk eerste wat ze willen doen dus dan heb je dat vast bij je
en hop nieuwe ronde nieuwe kansen
kussssssssjes san

Heel veel succes allemaal! Ik zit in ronde 3, maar de tijd vliegt. Er zijn gelukkig ook een hoop andere dingen die mijn aandacht vragen. Wel allemaal interessante verhalen hier op het forum.

Hoi Leah,

Ik zit ook in ronde 9 en hou net als jij al een paar mnd m'n temp bij zodat ik ook niet wordt weggestuurd als ik eventueel naar de dokter moet.
Wij hebben al een zoontje van 2, van hem was ik de 4e ronde zwanger.

hoi leah,

wij zijn nu in ronde 16 maar heb nog maar 2 eisprongen gehad tot nu toe ( hoop volgende week de derde te krijgen), dus denk dan eigenllijk dat we in ronde 3 zitten?

groetjes Nathalie.

Hoi allemaal,
Ik ben Billie, 27 jaar.
Momenteel zitten wij in de 2de ronde voor ons 1e kindje.
Heb een onregelmatige en vrij lange cyclus. NOD is 25 maart...dus nog 1 dagje!!
Liefs, Billie

Terug
Bovenaan