welke series vinden jullie kindjes het leukst (en wat vinden jullie daar zelf van..).

hoi hoi

Laatst keek ik tv en zag opeens het programma tik-tak ervoor komen...
Dit is mi vrij oud en vlgs mij keek ik er ook al na.
Sophie vond het heel leuk en keek er echt heel geconcentreerd naar..
het is eigenlijk super simpel en het zijn allemaal korte fragmenten en heel veel kleutjes.

Tevens vind Sophie de teletubbies erg leuk... brr vind het echt helemaal niets, vreselijk..

En de wielen van de bus..  
dat is zo'n modern tekenfilpje..
erg fleurig en kleurijk en er komen hele leuke liedjes in voor..

nijntje is ook favoriet als ik de dvd opzet komt ze eraan gekropen om te kijken maar na 2 min is ze het alweer zat en gaat ze verder spelen...

wat vinden jullie kids leuke series...liefs tobi

Yari kijkt 's morgens altijd naar de wereld is mooi en vind dat helemaal geweldig. En dan helemaal als piet piraat erop komt dan is ie helemaal stil en ook met bumba is dat zo. Ook de uil van de fabeltjeskrant is helemaal goed en de boom van de sprookjesboom. De teletubbies komen er hier niet op. Ik vind t zo'n verschrikkelijk programma en ik heb geen zin om de hele dag oh-oh te horen.

Verder luistert ie ook graag naar de muziek van piet piraat en hij herkent t overal.

xx Elly mv Yari

Sophie is geen televisiekijkertje, ze heeft er het geduld niet voor..... De geijkte programma's staan hier ook regelmatig op, Gijs vind het nog steeds leuk, ook het zandkasteel (na de teletubbies), de tweenies (echt ver-schrik-kelijk!!), film van ome willem en de fabeltjeskrant. En eerlijk  gezegd vind ik er allemaal niet zoveel aan haha (misschien te vaak gezien?). Hier zijn pipi langkous en dora ook favoriet bij hem. Maar daar hebben jullie niet zoveel aan, onze dreumesjes zijn daarvoor nog te jong...

Groejtes
Susan

Oja, wat hier al jaaaaaren favoriet is: barbapapa......... Ook al zo oud als zijn moeder (zelfs minder oud geloof ik haha), maar Gijs vind het fan-tas-tisch en die dvd's kosten drie keer niks...

Groetjes
Susan

Lydia kijkt maar af en toe, net hoe het uitkomt. Waar ze helemaal wild van wordt is FIFI en haar bloemenvriendjes, maar meestal slaapt ze dan nog om 9 uur. De wereld is mooi met filmjes van Plop, K3, Bumba enzo is ook favoriet. De dvd's die ze af en toe kijkt zijn Dribbel, Little People en sinds een speelhoek bij een Tsjechische C&A op vakantie opeens ook Molletje (hoe zou dat toch komen?). Ze heeft geluk, want we hebben er daar 8 (=alles) van. Wat ze ook graag doet is bij mij op de pc foto's van haarzelf bekijken en bij papa de foto's van onze huwelijksreissafari door Tanzania. Niet alleen haar favoriete knuffel heet nu AA, maar ook alle bavianen op het scherm en andere knuffelapen. Erg lief om te zien!

Milan heeft totaal geen zittende kont. Dus de tv staat hier bijna altijd uit. Tenzij Jorick even tv wil kijken maar dan nog doet Milan helemaal niets op de tv. Hij vind het een leuk ding waar je tegen aan kunt slaan en waar je je koekje tegen kunt prakken. Ach is ook een manier om tv te omzeilen.

Hier is Dribbel heel erg favoriet. De teletubbies vind Marissa ook wel leuk, maar dan voornamelijk als ze gedag zeggen en gaan zwaaien, dan gaat ze ook zwaaien.

HIya mommas,

het enige wat Max echt leuk vind aan de T.V. is de aan en uit knop, want als je 'em aan doet gaat er een groen lichtje branden en als je 'em uit doet een rood lichtje.
Gisteren regende het de hele dag en op een gegeven moment wist ik geen spelletje meer te verzinnen (hadden al samen getekend, verstoppertje gespeeld, speelgoed verstopt, 14x het zelfde boekje voorgelezen...etc.) dus ik dach he...ik heb zo'n baby einstein dvd gekregen ooit eens, laat ik dat proberen. Daar vond ie ook geen donder aan, de doos van de dvd was veeel leuker want die kon open en dicht en open en dicht en open en dicht en...haha you get the point.
Oh en als wij eens CNN kijken dan heb je zo'n bewegend textbalkje onder aan in beeld, dat vind ie ook leuk...moet ie altijd even aan de zijkant van de T.V. kijken om te zien waar het nou precies heen gaat.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan