welke series vinden jullie kindjes het leukst (en wat vinden jullie daar zelf van..).

Tess vindt televisie kijken helemaal niets, ze heeft er het geduld niet voor. Ook als de televisie aan staat voor haar broer dan kijkt ze er niet naar.
Mevrouw is veel te druk, kunnen ze in ieder geval nog geen ruzie maken wat er op moet.

Liefs sandra

ik zet s'morgens de tv wel eens aan maar
Lorenzo kijkt er niet echt en heeft ook geen
favorieten hij vind de lampen en de klok in huis veel interessanter

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Kian kijkt graag naar Bumba. Niet aan één stuk, maar al spelend staat ie toch mee te dansen en te kijken. De Teletubbies vind ie ook prachtig, tot het 'filmpje' komt, daar vind ie niks aan.
Maar ik zie nu allemaal programma's voorbij komen die ik niet ken of waarvan ik niet weet wanneer dat nou op tv is. Maar goed, ik vind het wel best. Je kan niet alles volgen toch?
Liefs NElleke

Thom heeft nog niet de kans gehad om zelf te ontdekken welke programma's hij leuk vindt. Af en toe zetten we sesamstraat voor hem op en dat is het eigenlijk wel. Hij kijkt er wel graag naar en blijft dan ook geboeid kijken.
Groetjes mv Thom

Hier is het de wereld is mooi, of bumba en de teletubbies.
Vooral piet piraat en de clips met muziek die voorbij komen, zijn erg in trek.
Hij kijkt er ook niet aan een stuk naar hoor. Al spelend kijkt hij en dan loopt hij naar de tv om te dansen, maar als het liedje van piet piraat begint, pakt hij zn stoel en gaat zitten, haha

Tijs kijkt nog bijna niet om naar de tv. Hij kijkt een halve minuut en gaat dan weer lekker spelen en kijkt er ook niet meer naar om. Dus hier ook nog geen favoriete programma's. Als er maar muziek is, want dat vindt ie wel helemaal geweldig.

Groetjes,
mv Tijs

bij ons is het vooral BUMBA hahahaha hij kan er de hele dag wel naar kijken....maar voor de rest is het ook alles wat op Nederland 3 is ` s ochtends van Pingu tot Piet Piraat, Teletubbies, Koekeloere en ga zow maar door hahaha

De dvd`s van Bumba worden wel helemaal plaat gedraaid hahahaha

Liefs Denise

Terug
Bovenaan