welke series vinden jullie kindjes het leukst (en wat vinden jullie daar zelf van..).

Ik wist nooit hoelaat wat kwam, dus toen denise inderdaad vertelde dat Yoëll zo gek was van Bumba heb ik ook maar een dvd gekocht. Die kan ik tenminste aanzetten als het mij uitkomt.
Thanx voor de tip!
Nelleke

Hier staat de tv niet speciaal voor Dean aan. Hij geeft er helemaal niets om. Als wij tv kijken dan kijkt hij er niet naar. Ach, zal vast nog wel komen.

Groetjes,
Nelly.

hoi

Hier zijn de teletubbies en dora echte favorieten.
Ze kijkt er ook heel aandachtig naar als ze het muziekje in het begin hoort gaat ze helemaal uit haar dak.
Als ze aan het kijken is en ik zeg of vraag wat dan negeert ze me compleet.

Groetjes servie mv dana

Wij hebben hier, als de TV voor Ivar aanstaat, Nickelodeon Junior opstaan. Daar komen allemaal leuke programma's op als

Dora
Blue's Clues
Backyardigans
Little miss Spider

Teletubbies vind ik echt , dus dat heeft ie nog nooit gezien!!

DVD vergeet ik steeds

Groetjes Jenneke

Tessa vond de WaWa's zo leuk, alleen dat komt niet meer op TV . Hoe moet je dat nu uitleggen! Dus we hebben nu een DVD van de WaWa's en van Bumba, Vooral smiddags kijkt ze wel eens geconcentreet een aflevering. De rest vindt ze op tv nog niet interessant genoeg om stil te blijven zitten!
Waar ze wel op reageert zijn auto's en motors op TV. (hah, misschien ook omdat papa dan de tv harder zet) Dan gaat ze echt voor de TV zitten kijken.

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan