A
Anoniem
Guest
Hallo! Wat goed dit onderwerp. Ook wij hebben een hond (Golden Retriever) en 2 katten. Onze hond is echt een schat en doet nooit een vlieg kwaad. Onze katten zijn ook echt de baas over haar. En over hen maak ik me ook wel eens zorgen. Mijn katten zijn niet altijd even lief en echt onvoorspelbaar. Ben ook bang dat de kleine straks een keer een haal krijgt... Ik laat ze absoluut niet alleen met de baby en de hond ook niet, maar daar maak ik me minder zorgen om. Vind het ook heel belanrgijk dat je ze allemaal aandacht blijft geven. Het zal heus wel iets minder zijn dan voorheen, maar je moet echt regelmatig even flink knuffelen met ze denk ik.
Ik kreeg als tip ballonnen in de box te leggen en in het ledikantje/wiegje omdat dit natuurlijk erg veel lawaai maakt als de katten er op springen. Dan schijnen ze het wel uit hun hoofd te laten om er in te springen. Ik ga het wel uitproberen straks als alles staat want ik wil niet dat de katten daarin komen.
Onze kat maakt trouwens ook deuren open door aan de deurklink te hangen (heel grappig maar niet handig), dus die hebben we al omhoog gedraaid...
groetjes Cindy (15wk, 2 dg)
Ik kreeg als tip ballonnen in de box te leggen en in het ledikantje/wiegje omdat dit natuurlijk erg veel lawaai maakt als de katten er op springen. Dan schijnen ze het wel uit hun hoofd te laten om er in te springen. Ik ga het wel uitproberen straks als alles staat want ik wil niet dat de katten daarin komen.
Onze kat maakt trouwens ook deuren open door aan de deurklink te hangen (heel grappig maar niet handig), dus die hebben we al omhoog gedraaid...
groetjes Cindy (15wk, 2 dg)