Werk en kinderen

Gepikt van het augustus forum :)

Wat voor werk doen jullie en hoeveel blijven jullie werken na de geboorte?

Ikzelf werk 40 uur per week als debiteuren&juridisch medewerker bij een grote international ( kantoorklerk haha) en ga straks 32 uur werken. Daarnaast studeer ik rechten aan de ou en hoop binnen twee jaar hogerop te komen.

ik ben huis moeder mijn man heeft een eigen zaak en werkt veel,daardoor valt het huishouden de tuin en de kinderen geheel onder mijn zorg wat me prima bevalt.
groetjes

Ook hier straks huismoeder, m'n vriend werkt als het goed is dan fulltime dus ik neem alle zorg en huishouden op me. Als het kan wil ik straks wel een paar uurtjes gaan werken, maar weet nog niet hoe we dat kunnen gaan invullen ivm opvang en ik niet meer dan een havo diploma heb (studie moeten stoppen en ben niet van plan om nog de schoolbanken in te duiken met een kind en een behoorlijk hoge studieschuld).

ik werkte voorheen 30uur in een kapsalon..
ben vanaf vorige week 22uur gaan werken omdat het lange staan me nu al zwaar aan het worden is..
ga na mijn verlof ook voor 22uur terug..
mijn man werkt over een maandje als eigen ondernemer, en gaat dan vooral s'ochtens en s'avonds werken, en om het weekend..
zo ben ik 3 dagen vrij met de kleine, en mijn man de andere 2 dagen..
en om de week gaat de kleine de zaterdag naar mijn moeder toe..
vind het heerlijk dat mijn man ook 2 dagen alleen met de kleine heeft, verder doen wij het huishouden enzo samen..

Ik heb een kantoorbaan. Op dit moment werk ik 32 uur en als onze kleine er is ga ik 1 dag ouderschapsverlof per week opnemen. Dan ga ik dus 3 dagen werken. Mijn vriend (vanaf eind deze week man :)) werkt gewoon fulltime.

Ahh Rowel, gefeliciteerd alvast, wat leuk!!

Mijn vriend werkt 40 uur, bij hetzelfde bedrijf, als manager afwijkende administratie. Hij blijft 40 uur werken. Maar mocht ik salarisverhoging krijgen, dan gaat hij 36 uur werken. Dus duimen voor me dames! Volgende maand salaris onderhandeling haha.

Terug
Bovenaan