Werk en kinderen

Ik werk 34 uur (4 dagen) per week als leidster op een kinderdagverblijf (babygroep). Na mijn verlof ga ik naar 17 uur (2 dagen) per week. Ik zou ook wel helemaal willen stoppen maar dat gaat financieel gezien niet. Mijn vriend blijft fulltime werken als werkvoorbereider.

De 2 dagen die ik werk gaan mijn moeder en schoonouders opvullen met oppassen. Dat vind ik wel een hele fijne gedachte.

Ik blijf werken tot 6 weken voor de uitgerekende datum. Ik hoop dat ik dat volhoud aangezien het erg veel til en bukwerk is.

ik werk nu 36 uren als administratief medewerkster. En blijf na de geboorte ook 36 uren werken. Mijn vriend (midden juni man) werkt 24 uren. Ik werk van 7 tot 3 en hij van 5 tot 10 's avonds dus ik ben thuis als hij moet gaan werken. En hij werkt niet elke dag. Dus opvang hebben wij niet nodig.

ik werkte voor de 1e 40 uur. Daarna teruggegaan naar 24 uur. Na de 2e blijf ik 24 uur werken (voor mijn werk is dat al weinig). Ik kan wel gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof krijgen maar daar ben ik nog niet over uit.

Ik werk fulltime en ga straks 3 dagen werken (24 uur). Mijn man wil proberen 4x9 uur (36 uur) te werken zodat hij ook 1 dag thuis is en onze zoon gaat dan 2 dagen naar de opvang.

Terug
Bovenaan