werk

wie werkt er nog en hoeveel uur?
wat voor werk doe je en hoeveel weken van te voren ga je met verlof?

ik werk ongeveer 20 uur in de week in een kinderdagverblijf.
lichamelijk erg zwaar dus. maar het is goed te doen want wij werken heel ergonomisch. ik stop 6 weken voor de uitegetelde datum.
ik weet uit ervariong dat 4 weken bijna niet te doen is en aangezien wij allemaal met een dikke buik de zomer in gaan vond ik 6 weken prima!

Hi Marijke,
Ik werk normaal gezien 24 uur op kantoor, maar werk nu nog halve dagen. Ga rond 30 weken met verlof, omdat we een tweeling verwachten. Zit nu al 100% in de ziektewet, maar werk nog wel en kan daardoor mijn eigen uren indelen. De ochtenden gaan nog prima, dus hoop dat zo lang mogelijk vol te houden! Heb een hele leuke baan, dus doe het graag.
Wel is het dragen van 2 een stuk zwaarder dan 1 en dat valt me tegen...

Hoi,

Ik werk nu nog 'gewoon' 40 uur. Ik heb een kantoorbaan, toch gaat het me een beetje opbreken. Er is de laatste tijd ook wel een hele hoge werkdruk en heel veel stress. De gyn (ik ga niet naar de verloskundige omdat ik een tweeling krijg) zei bij de vorige afspraak al dat ik halve dagen moet gaan werken. Ik moet volgende week woensdag weer en dan zal ik het er wel eens over hebben.

Hoi,

Ik werk nu nog 'gewoon' 40 uur. Ik heb een kantoorbaan, toch gaat het me een beetje opbreken. Er is de laatste tijd ook wel een hele hoge werkdruk en heel veel stress. De gyn (ik ga niet naar de verloskundige omdat ik een tweeling krijg) zei bij de vorige afspraak al dat ik halve dagen moet gaan werken. Ik moet volgende week woensdag weer en dan zal ik het er wel eens over hebben.

Hoi
ik werk voor 24 uur per week in de ouderenzorg bij dementerende ook best zwaar maar nog goed te doen,maar ga nu wel met 34 weken stoppen bij de 1ste heb met 36 weken gewerkt maar was kapot!!dus dat nooit meer.
liefs jootje

Hoi
ik werk voor 24 uur per week in de ouderenzorg bij dementerende ook best zwaar maar nog goed te doen,maar ga nu wel met 34 weken stoppen bij de 1ste heb met 36 weken gewerkt maar was kapot!!dus dat nooit meer.
liefs jootje

Hoihoi..

Ik werk 36 uur per week als nanny..
Pas op 2 kindjes.. een kindje van 1 en een kindje van 5 met een handicap die niet kan lopen..
Het tillen is wel zwaar maar probeer haar nu al zo veel mogelijk zelf de trap op te laten klimmen enz..
Ik wil proberen tot 4 weken voor uitgerekende datum te werken maar als het niet gaat gaat het niet..
scheelt dat mijn baas(bazen) allebei arts zijn en de zij zelfs gyneacoloog dus ze weet er alles vanaf en houd me als ze er is wel een beetjuh in de gaten..
Merk wel dat ik vrijdagavond om val van slaap maar verder gaat het tot nu toe erg goed..

Succes allemaal..:D

Hoi,

Ik werk 36 uur in een administratieve functie!
Begin van zwangerschap was zwaar.... maar moet zeggen dat mijn concentratie langzaam afneemt.... het interesseert me allemaal niet meer zo... Terwijl ik normaal wel een strebertje ben!

Kindje vind ik veeeeeeeeeel leuker!

Terug
Bovenaan