werk

he, ik werk 38.75 uur, ik hoop het vol te houden tot 4 weken van te voren, wil zolang mogelijk erna vrij hebben. Straks blijf in in eerste instantie 31 uur werken mijn vriend neemt ook een dag vrij in de week. Zodra ik iemand heb die 2 dagen in de 4 weken kan oppassen dan ga ik om de week een extra dag vrij nemen. Of ik ga 3 en een halve dag werken. Maar krijg niet de dagen die ik wil van mijn baas vandaar dat ik eerst nog meer blijf werken. Even kijken hoe het dan financieel gaat thuis en dan kan ik altijd minder gaan werken.

Ik heb het zelfde als heppy, wil ook echt niet meer werken, maar gewoon lekker met het kindje bezig zijn. vandaar dat ik in kantoortijd op het forum zit hahaahah

he, ik werk 38.75 uur, ik hoop het vol te houden tot 4 weken van te voren, wil zolang mogelijk erna vrij hebben. Straks blijf in in eerste instantie 31 uur werken mijn vriend neemt ook een dag vrij in de week. Zodra ik iemand heb die 2 dagen in de 4 weken kan oppassen dan ga ik om de week een extra dag vrij nemen. Of ik ga 3 en een halve dag werken. Maar krijg niet de dagen die ik wil van mijn baas vandaar dat ik eerst nog meer blijf werken. Even kijken hoe het dan financieel gaat thuis en dan kan ik altijd minder gaan werken.

Ik heb het zelfde als heppy, wil ook echt niet meer werken, maar gewoon lekker met het kindje bezig zijn. vandaar dat ik in kantoortijd op het forum zit hahaahah

ik werk 0.6 fte in het onderwijs (zeg maar 60% baan), wat betekend voor mij dat ik 15 uur les geef met een aantal tussenuren tussendoor, en daarnaast mijn lesvoorbereiding, mentortaken en extra activiteiten heb.
Vorige week moest ik bijvoorbeeld 30 uur achter elkaar op school zijn met uiteindelijk maar 4 uur slaap.. en dat was wel heel zwaar...

Gelukkig heb ik 4 juli al zomervakantie, wat eigenlijk betekend dat ik van 4 juli tot 13 verlof heb... En misschien dat ik dan nog tot aan de kerst oudreschapsverlof opneem.

Af en toe valt het me wel zwaar. Als ik een dag echt veel sta (practicum, uitleg) dan ben ik echt wel moe!

Ik werk 32 uur bij de receptie van een hotel. Wil 4 weken van tevoren stoppen, zodat ik daarna meer tijd heb. Tot nu toe gaat het prima alleen avonddiensten vallen wat zwaarder..

Ik werk 32 uur bij de receptie van een hotel. Wil 4 weken van tevoren stoppen, zodat ik daarna meer tijd heb. Tot nu toe gaat het prima alleen avonddiensten vallen wat zwaarder..

Ik werk 20 uur per week op kantoor. Prima te doen, ben wel moe, maar een dag alleen thuis met onze zoon is ook vermoeiend. Wat dat betreft denk ik nu dat ik 4 weken van te voren met verlof probeer te gaan. 't is dan tenslotte hoogzomer. Denk dat ik tegen die tijd lekkerder in de airco op kantoor zit dan thuis met een 1,5 jaar oude deugniet die alle kanten op rent :)

Ik werk 32 uur op kantoor, de werkdruk is ook erg hoog aangezien ik bezig ben met een fusie. Ik had de laatste keer bij de vk een lage bloeddruk, maar ben benieuwd of dat de volgende keer anders is. Maak me daar wel eens zorgen over (weet niet goed wat wel en niet gezond meer is), maar zolang ik goed slaap en niet al te lange dagen maak, zal het wel goed zijn.

Maar ja, stress en werkdruk zijn volgens mij geen gezonde factoren... Dus ik hou het wel in de gaten.

Ga 6 weken van tevoren met verlof, kwam het beste uit voor mij.

Hoi ik werk 40 uur op kantoor, best leuk maar wat heppy zegt heb ik ook wel. mijn gedachten dwalen vaak af en de zin om te werken is ver te zoeken.
Ik ga proberen om het te halen tot 4 weken te halen, maarja dat weet je niet vante voren..
Groetjes

Terug
Bovenaan