werk

ik werk in de ouderenzorg 16 - 24 uur per week. en het word nu dus wel zwaarder vind ik vooral de nachten hoewel het dan eignelijk niet durk is en we met zn 2en zijn. maar ik moet nu echt lang bijtanken om weer in het gewone ritme te zitten en dat valt toch wel een beetje zwaar.. heb volgende week weer 2 nachten en dan wil ik dus kijken hoe dat bevalt en anders wil ik geen nachten meer draaien. ze had me wel weer ingepland namelijk maar heb al aangegeven dat het wel wat zwaar werd.
ik ga 4 weken van tevoren met verlof. probeer het zolang mogelijk vol te houden en dan heb ik daarna meer tijd.. als het tenminste niet te laat word geboren.. zoals bij de eerste.. verwacht namelijk wel over te lopen, dus dan is het ook wel lekker..

liefs, Christien

kreeg van de week de vraag of ik nog ouderschapsverlof wilde opnemen... nou ja... wweet ik het... alsof ik dat nu al kan bepalen..

HEb maar met man afgesproken dat hij vrij neemt indien nodig (ik kan doordat ik in het onderwijs werk niet zomaar vrij nemen...)

moeilijk moeilijk... heb nu het idee dat ik na al die tijd (van 4 juli tot 13 december) vrij wel weer zin heb om te werken, maar misschien is dat straks allemaal wel heel anders.. Nou ja, het is dan iig al weer bijna kerstvakantie :p

Hallo Lady`s,

Ik werk nu nog steeds 40uur.(en nog de nodige overuren)
Heb een baan op kantoor en dacht dat is lekker vol te houden.
Maar mijn buik begint al heel hoog, waardoor het met het zitten, mijn maag het niet zo fijn vind. :(

Ik wil heel graag pas 4 weken van te voren stoppen, want ik wil daarna nog zo lang mogelijk vrij zijn.
Maar heb van de week wel op mijn werk aangegeven dat ik een beetje "pas op de plaats" moet maken want ik voel dat ik me zelf voorbij begin te lopen.
Dus de extra uren probeer ik zo veel mogelijk te vermijden, 40 uur is zat op het moment.
Hoop dat ze daar op het werk net zo over denken.

Gr.

Hallo Lady`s,

Ik werk nu nog steeds 40uur.(en nog de nodige overuren)
Heb een baan op kantoor en dacht dat is lekker vol te houden.
Maar mijn buik begint al heel hoog, waardoor het met het zitten, mijn maag het niet zo fijn vind. :(

Ik wil heel graag pas 4 weken van te voren stoppen, want ik wil daarna nog zo lang mogelijk vrij zijn.
Maar heb van de week wel op mijn werk aangegeven dat ik een beetje "pas op de plaats" moet maken want ik voel dat ik me zelf voorbij begin te lopen.
Dus de extra uren probeer ik zo veel mogelijk te vermijden, 40 uur is zat op het moment.
Hoop dat ze daar op het werk net zo over denken.

Gr.

Ik werk 32 uur, werkte tot voorheen gewoon zo door, maar ga vanaf nu de vrijdags inkorten, werkte tot nog toe 10,5 uur op deze dag maar dat is niet meer fijn. Ben bedrijfsleidster in een kapsalon en heb het wel gehad om half 6.
Ga 6 weken van te voren met verlof, en wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.

Terug
Bovenaan