Werk

Ik ben onderzoeker/adviseur bij een kennisinstituut en werk 4,5 dag in de week. Komt in de praktijk neer op 5 dagen in de week. Daar zal ik wel iets in moeten veranderen... wil ik natuurlijk ook! Wel lastig, want als ik minder ga werken gaat mijn inkomen omlaag en ik wil over een jaar ook een 3jarige opleiding gaan volgen. Argh! Keuzes...

Ik wer nu als verzorgende in de thuiszorg, maar zit in de afrondende fase van mn hbo-v (verpleegkunde) blijf als ik afgestudeerd ben wel bij de thuiszorg. Weet nog niet precies hoeveel ik ga verder na mn verlof. Eerst maar eens mn echo afwachten volgende week.

Ik werk 3,5 dagen per week als adviseur in de grafische hoek voor een onderwijsinstellingen.
Ik blijf dit waarschijnlijk ook gewoon werken. Misschien eerst wel halve dag ouderscahpsverlof maar dat hangt er vanaf of mijn moeder en schoonouders weer (! Haha) willen oppassen. Zo niet dan gaat hij/ zij sowieso naar kdv.

Lijkt me opzich wel lekker als dat niet nodig is. Mijn oudste twee zijn door het kdv de eerste twee jaar zooooo vaak ziek geweest. Lijkt me heerlijk als je dat een beetje kan voorkomen.

Ga deze week mijn moeder en schoonmoeder lief aan kijken haha.
Wel lastig want ze werken allebei ook nog. Maar goed. We zien wel.

Groetjes mama3007

Ik ben net afgestudeerd (in februari) en heb (nog) geen werk, wel een eigen bedrijf in fotografie en grafisch ontwerp. Ik kan wel klussen oppakken vanuit uitzendbureaus maar vanwege de vele ziekenhuisafspraken ben ik dan niet genoeg inzetbaar. Dus geen werk in contract oid maar gelukkig wel opdrachten voor de fotografie. Iemand een fotoshoot? ;-)

Terug
Bovenaan