Werk

Kijk, straks allemaal een shoot aan het einde ;)

Ik ben psychomotorisch therapeut werk met mensen met een verstandelijke beperking. Werk 3 dagen, totaal 27 uur. Denk dat zo te houden, twee dagen opvang, twee dagen thuis, manlief één (afgewisseld met oma om de week)

Ik ben verpleegkundige in een ziekenhuis en werk 28 uur per week. Dat is wel onregelmatig (dag, laat en nacht), dus het kan zijn dat ik een week 5 diensten draai, en de week erna maar 2. Onze dochter gaat nu 2 dagen naar het KDV en voor de rest zijn mijn man of ik thuis, of we hebben opa of oma over de vloer. Ik vind het zo wel prima geregeld, maar wordt zo langzamerhand dat onregelmatige wel zat. Heb bijvoorbeeld de afgelopen 4 weekenden gewerkt. Ben dus geen dag in die maand thuis geweest met m'n man...

Ik werk 32 uur, verdeeld over 4 dagen. Als de kleine er is ga ik 3 dagen werken. Hij of zij gaat dan 2 dagen naar een kdv en 1 dag naar een vriendin die net een dochtertje heeft gekregen. Ik zal dan ook een dag op haar dochtertje passen. Scheelt ons allebei een dag opvang en is nog gezellig voor de kleintjes ook!

ik ben jurist bij de gemeente,
ik werk 3 dagen van 9 uur (27 uur per week dus) waarvan er 25 uitbetaald worden en de andere 2 spaar ik, zodat ik alle schoolvakanties vrij ben (behalve de zomervakantie, daarvan kan ik 3 van de 6 weken vrij nemen). De jongens hoven inde vakanties dan niet naar de buitenschoolse opvang (in de resterende weken van de zomervakantie springen opa's en oma's 2 dagen per week bij met logeerpartijtjes).
manlief is 1 dag per week thuis en de (nu nog)jongste gaat 2 dagen naar de creche en de baby straks ook (al zit zijn broer dan inmiddels op school), de oudste (en straks de tweede dus ook) 2 dagen naar de bso.
bevalt erg goed!!

Ik ben verpleegkundige, werk ook in een ziekenhuis. Ook allemaal onregelmatige diensten dus.. werk nu 36 uur, maar ga terug naar 24 of 28 (daar ben ik nog niet helemaal over uit). Hoop de opvang binnen de.familie te kunnen houden, maar ben me toch nu aam het oriënteren op kinderdagverblijven, weet maar nooit..

Ik ben bezig met een opleiding als verzorgende IG. Dit doe ik nu vanaf september en ben net 2e jaars geworden. Ik werk 24 uur per week en ga daarnaast 8uur per week naar school. Best wel pittig, maar we gaan ervoor.

Onregelmatige werktijden lijken me wel lastig met kinderen, al heb je op sommige plekken wel flexibele kinderopvang.
Wat dat betreft ben ik erg blij met de flexibele werktijden die wij hebben (we kunnen onze uren draaien tussen 7-19 uur en ik mag zelfs 28 uur in 3 dagen proppen).

Fotoshoot lijkt me leuk Esmee!
Heb jij toevallig die enquete in het Martini Ziekenhuis in Groningen liggen ;-) Zo ja dan heb ik em ingevuld haha

Terug
Bovenaan