werken en zwanger

Hoi dames,

Hierbij even een update. Heb net met mijn baas gepraat. pffff....
Hij vroeg of het normaal was dat ik zo moe en vergeetachtig/concentratieloos was. Immers, er zijn zoveel vrouwen zwanger, waarom ik nou die klachten had. En hoe ik het zag na de geboorte... Zou ik dan niet nog zwakker en zieker zijn? Tja.. wat moet je daar nou op antwoorden.
Maar goed. Hij neem er dus iemand bij. Misschien dat er iemand boven mij komt te werken. (na acht jaar :S) En ik ga drie dagen werken.
We moeten maar kijken waar het schip strand. Ik weet wel dat ik na de geboorte van de kleine een andere baan gaat zoeken.

Groetjes Christie

Hoi dames,

Hierbij even een update. Heb net met mijn baas gepraat. pffff....
Hij vroeg of het normaal was dat ik zo moe en vergeetachtig/concentratieloos was. Immers, er zijn zoveel vrouwen zwanger, waarom ik nou die klachten had. En hoe ik het zag na de geboorte... Zou ik dan niet nog zwakker en zieker zijn? Tja.. wat moet je daar nou op antwoorden.
Maar goed. Hij neem er dus iemand bij. Misschien dat er iemand boven mij komt te werken. (na acht jaar :S) En ik ga drie dagen werken.
We moeten maar kijken waar het schip strand. Ik weet wel dat ik na de geboorte van de kleine een andere baan gaat zoeken.

Groetjes Christie

Hey,

ik herken het wel, ik werk bij een architectenbureau als enige secretaresse/management assistent en doe praktisch dezelfde dingen als jij. Ook ik heb last gehad van vermoeidheid last van me buikbanden als ik teveel gelopen had en de volgende dag dus amper op kon staan. M'n baas is iets minder erg als die van jou, maar begon ook al over ontslag omdat ik parttime wilde gaan werken na m'n zwangerschap, nu wordt er onderzocht wat voor financiele gevolgen ze zullen hebben van mijn zwangerschap.Ik heb alle CAO boekjes door gelezen arbo dingen en heb het onder zijn neus geschoven zodat hij iniedergeval weet wat mijn rechten zijn! Ze laten me nog steeds te veel doen, maar zodra ik last krijg ga ik eerder naar huis op de kosten van de baas, en weiger nog wel eens naar het postkantoor te lopen vanwege last.

Groetjes Claudia

Terug
Bovenaan