Niet lullig bedoeld, maar je bent (pas 9 weken) zwanger en niet ziek. Ik wens je nu vast succes want de zomer moet nog beginnen! Iedereen zal komende dagen zo veel mogelijk proberen om een standje minder hard te werken, bij het ene werk is dat wat makkelijker dan het andere. Veel water drinken, op tijd naar bed en er vooral niet te veel aan denken. Ik ben vorig jaar rond deze tijd bevallen. Iedereen herinnert zich de zomer van 2018, maandenlang (van half april tot oktober) was het vaker wel dan niet boven de 25 graden. Ik stond twee weken voor m’n bevalling (te vroeg bevallen) nog fulltime vol in de zon les te geven aan klassen van 30 leerlingen op het sportveld. Geen pretje, maar je krijgt er niks van (ik had een hoge bloeddruk, maar dat kwam absoluut niet van het werken of de warmte). Je bent hooguit extra vermoeid, maar dat ben je sws aan het eind van je zwangerschap.
Het gaat de komende maanden (jaren) wel vaker niet helemaal meezitten, nooit leuk maar het kan ook niet altijd feest zijn. En ook in tropische landen worden gewoon vrouwen zwanger en kindjes geboren, zij hebben het ook heus warm!
Het gaat de komende maanden (jaren) wel vaker niet helemaal meezitten, nooit leuk maar het kan ook niet altijd feest zijn. En ook in tropische landen worden gewoon vrouwen zwanger en kindjes geboren, zij hebben het ook heus warm!