werken of 100% voor je kind?

oeps, was iets te snel met typen..
Bedoel:
Kinderen tot drie jaar spelen naast elkaar, nog niet met elkaar, dat komt pas later.. (heb ik altijd geleerd tijdens de opleiding)

Hallo Karlien

Ik bedoel te zeggen als je als ouder verplicht bent om te werken heb je geen controle meer over je kinderen als je ze alleen thuis moet laten. De kinderopvang is ook duur dus sommige mensen hebben geenkeus meer tegenwoordig zie je al jonge kinderen behoorlijk over straat lopen zonder normen en waarden en hoe komt dat de   ouders moeten werken het is de maatschappij van tegenwoordig vroeger toen ik thuis kwam was mijn moeder er voor mij en ze was weduwe dus ook geen vet pot met drie opgroeiende kinderen maar ze was er voor mij ze zag met wie ik omging ze kon mij vertellen dat deugd en dat deugd niet. En ja als allebei de ouders werken wie is er dan om ze dat te vertellen. Vroeger was het normaal dat de moeder thuisbleef om voor de kinderen te zorgen maar nou ze willen allebeide ouders gaan verplichten om te werken maar het politiek zeurt ook over de ontspoorde jeugd dus het is heel dubbelzijdig als je begrijpt wat ik bedoel te zeggen en wat ik ook zeg ik heb respect voor de moeders die het kunnen ik kan het niet meer maar dan vind ik wel dat de politiek de mensen een kans geven om die keus te maken ze mogen er nog wel geld op toeleggen voor de moeders . Dus begrijp mij niet verkeerd

Ik ben voor 95 % thuis mama/huisvrouw en geniet daar met volle teugen van. Als mijn man thuis komt moet ik weg om te gaan werken en ben vaak na 3 uurtjes weer thuis. Dan hebben we nog een avond voor onszelf en voor de rest kan ik overdag bij Zifjon zijn.
Wel heb ik zo iets van als Zifjon naar school gaat kan ik altijd nog werken als ik wil maar dit moet niet. Ik kan Zifjon alles zien doen en mis niks van hem en vind het zelf wel een fulltime job met huishouden erbij en boedschappendoe etc etc. Mijn man is ook erg trots op heo wij het allemaal doen en ziet oom dat mama zijn een fulltimw job is. Ik neem mijn petje af voor d emama's doe dan ook moeten werken en kids hebben die hebben eigelijk twee banen.

Liefs van Mariska

Hallo Karlien

Ik bedoel te zeggen als je als ouder verplicht bent om te werken heb je geen controle meer over je kinderen als je ze alleen thuis moet laten. De kinderopvang is ook duur dus sommige mensen hebben geenkeus meer tegenwoordig zie je al jonge kinderen behoorlijk over straat lopen zonder normen en waarden en hoe komt dat de   ouders moeten werken het is de maatschappij van tegenwoordig vroeger toen ik thuis kwam was mijn moeder er voor mij en ze was weduwe dus ook geen vet pot met drie opgroeiende kinderen maar ze was er voor mij ze zag met wie ik omging ze kon mij vertellen dat deugd en dat deugd niet. En ja als allebei de ouders werken wie is er dan om ze dat te vertellen. Vroeger was het normaal dat de moeder thuisbleef om voor de kinderen te zorgen maar nou ze willen allebeide ouders gaan verplichten om te werken maar het politiek zeurt ook over de ontspoorde jeugd dus het is heel dubbelzijdig als je begrijpt wat ik bedoel te zeggen en wat ik ook zeg ik heb respect voor de moeders die het kunnen ik kan het niet meer maar dan vind ik wel dat de politiek de mensen een kans geven om die keus te maken ze mogen er nog wel geld op toeleggen voor de moeders . Dus begrijp mij niet verkeerd  

Op bovenstaande wil ik even reageren. Volgens mij bevestig je in dit stukje wat je wil ontkennen. Ik zorg ervoor dat mijn kind goed opvang heeft. Werkende ouder zorgen naar mijn juist vaak voor heel veel toezicht. Ik denk dat het veel belangrijker is dat je 100% geinteresseerd bent en openstaat voor je kind op het moment dat je er bent, dan dat je fulltime thuis bent. En betreft de overheid, tja ik weet niet zij betalen 50% van de kosten van het kdv de andere helft is echt minder dan ik maandelijks verdien. Ik "moet ook niet werken maar kies daarvoor ik vind het stimulerend voor mijn eigen onwikkeling die ik vervolgens weer kan delen met mijn kind. Door de babyboom na de oorlog zijn er straks heeeel veel mensen die gebruik gaan maken van de aow om de huidig staat van onze verzorgingsstaat te garanderen zijn in eenmaal ook de vrouwenhanden nodig. Daarom willen ze ook dat we veel kindjes maken :) ( heb ik trouwens niks op tegen) Ik vind de overheid en media trouwens soms ook azijnpissers maar aan de andere kant in welk land bestaat bv zoiets als aanrechtsubsidie dit zijn allemaal verworvenheden en geen rechten naar mijn inzicht

Hallo

Wat ontken ik dan ik vind dat je de keus moet kunnen maken of je ervoor je kind ben of niet en ik weet niet of je het stukje eerder heb gelezen maar bij ons in de buurt is er op het kinderdagverblijf een kindje overleden er zijn bij mij in de familie al genoeg mensen overleden mijn kindjes hebben ze ook moeten reanimeren dus ik geniet heel veel van ze dat ik ze om mij heen heb oja over de aanrtechttoeslag mijn man verdient genoeg en de vrouwen die werken hebben ook een belastingvoordeel en zoals je zeg de overheid vergoed 50 procent heb je niet gelezen dat er vrouwen met meerdere kinderen het niet kunnen ophoesten ook al krijgen ze 50 proceent het gaat er mij om dat je als ouder ervoor moet kunnen kiezen en ja met de aanrechttoeslag kan ik zelf ook nog wat dingen ondernemen zoals sparen maar als ik dat niet heb dan valt er ook niks meer te sparen en ik heb geen rijbewijs hoe doe ik dat met twee kleine kinderen ik kan niet met ze op de fiets ieder voor zich maar ik vind dat ze ons niet moeten verplichten om te werken en ik ben beperkt met mijn rugklachten dus ik kan geen eerste de beste baan nemen dat ook nog eens en ik neem geen kinderen om door iemand te laten opvoeden en je kan als ouder wel vertellen wat niet goed is maar als je niet thuis ben kan je dan zien wat ze doen ik weet nog goed dat ik altijd heel tegenstrijdig was als puber en je hoort vaak genoeg o mijn kind is nou grooot genoeg en oud genoeg om zichzelf te redden op die leeftijd totdat ik thuis ben niet iedereen kan ervoor zorgen sorry maar niet iedereen denkt als jou dat iedereen wel zorgt voor toezicht en als ik rondom mij heen kijkt zie ik heel veel hier dan wel.    Ja er kan ook wat gebeuren als je thuis bent maar dan kan je ze gelijk straffen zoals huisarrest doe jij dat maar eens als je op je werk zit Zoals ik zeg alle respect voor werkende moeders   maar ik vind dat er ook respect mag wezen naar de thuisblijfmoeders want dat mis ik wel eens dat word zo ondergewaardeerd en ik ontken niks wat moet ik ontkennen de politiek maakt er een rotzooi van en wij kunnen er voor opdraaien

OJA EEN THUISBLIJFMOEDER IS NIET 100 PROCENT GEINTRESSEERD DAT VIND IK DE GROOTSTE FLAUWEKUL IK BEN ZELFS 1000 PROCENT VOOR ZE WIE KOMT ER ALS EERST MIJN KINDEREN EN DAN MIJN MAN EN DAN IK   MET DEZE KUL HOEF JE BIJ MIJ NIET KOMEN. iK GA DE STAD IN IK ZOU IETS VOOR MIJZELF HALEN MAAR UITEINDELIJK VOOR WIE HAAL IK WAT MIJN KINDEREN

kijk naar de naam van de topic die je zelf heb gegeven werken of 100 procent voor je kind

HIEBIJ MOEDERS DIE WERKEN RESPECT HIERBIJ THUISBLIJFMOEDERS OOK RESPECT DAT VERDIENEN WIJ ALLEMAAL WE DOEN HET TOCH EENS EVEN.

Terug
Bovenaan